![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
Hallo Ik vlieg met een Raptor 30 met een OS32SX-H Ik heb daar nu een MP2 onder zitten, het geeft wel veel power maar ook veel herrie Nu zit ik de denken aan een ouderwetse nademper, ik heb hem er al los opgehad en het scheelt echt veel. Ik ga van de week eens puzellen om het ding vast te krijgen en kom er op terug Gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Nou ben ff aan het testen geweest met een 5,5 cc nademper maar het scheelt een heleboel. Het knallen van de motor ben je kwijt. Nu alleen nog ff bedenken hoe ik hem vast aan de raptor kan krijgen ![]() Zelf denk ik teflon slang aan de voor en achterkant en dan met bindbandjes aan de staartsteun. Maar als er andere ideeen zijn hoor ik het graag gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
remco, dan ben je je winst aan vermogen wel kwijt he ! heb je een mp2 met de insert, dat scheelt aanzienlijk in de herrie, ik heb nog een vlamnieuwe insert hier liggen.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Wat is een insert gr Remco
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
dat is een busje met een schuine kant eraan, wat achter in de uitlaat gedaan is om het geluid naar beneden te krijgen, moet je dat siliconen slangetje er maar eens afhalen, dan kan je zien of er zon dun alu busje inzit, dat steekt er ongeveer een MM uit.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
er zit niks in het is alleen maar een buis. Is dit een officele modificatie. Heb je een url? gr Remco
| | |
| | #7 (permalink) |
|
nee die info is al van curtis zijn site af, de oude pijpen waren luid en werd met een pijpje erin wat stiller, was een originele curtis modificatie. als je je misschien afvraagt waarom die mp2s nu zo goedkoop waren bij rc market: http://www.curtisyoungblood.com/muscle_pipes.html
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 september 2002 Locatie: België, Geraardsbergen/Gent
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
De website van curtis is dit weekend aangepast volgens mij want ik had er zaterdag nog op gekeken en toen was die mp2 30q er nog niet Baal er wel goed van ![]() ![]() ![]() gr Remco
| | |
| | #10 (permalink) |
|
gewoon die insert monteren en vliegen
| | |
| | #11 (permalink) | |
|
Heb Curtis een maitje gestuurd over het onbruikbaar zijn van de MP2 in Nederland Dit was zijn antwoord Citaat:
dus ruilen voor een mp2 30Q Ik ben weer een klein beetje gelukkiger en ja ik heb ook de caliber nog dus vliegen dat lukt wel gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground | |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
ik heb ook nog 2 herriepipes 2 te mailen naar curtis, die van mij en die van john. kost helaas wel weer allemaal geld, maarja, nu heb je een pijp waar het bloed van uit je oren drupt
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |