![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Na 2.5 week waren eindelijk mijn ontbrekende onderdelen van de raptor die niet in de kit zaten aangekomen. Ik ben dus weer vrolijk bezig geweest met bouwen totdat ik bij de kop kwam. Weer een onderdeel weg Het gaat om BK0477. Dit is een washer met binnendiameter 8. Als je het PV nummer opzoekt blijkt dat hij bij de spindle zou moeten zitten, maar als je die op internet opzoekt staat die afgebeeld met onderdeel BK0435. Dit is ook een washer maar dan totaal de verkeerde... Wie weet welk onderdeel ik nu moet bestellen voor BK0477? Alvast bedankt.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
Fijn he een bouwdoos bij dagobert kopen , t is gvd altijd t zelfde daar . Ik vrees dat t een compleet setje word lau !!
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Ik zou wel willen maar het onderdeel wat mist zit volgens mij niet bij die set. De washers die afgebeeld staan zijn die je druklager tegenhouden. Wat is nodig heb zijn die vulringen tussen demper en bladhouder. Het mooiste is nog dat ze vroegen of ik niet gecrasht was en dat ik daarom die onderdelen nodig had....
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2005
|
Begrijp ik goed dat je de ringetjes moet hebben die ook op het plaatje bij de bladas zijn afgebeeld?? Zo ja doe mij je adres via de PB gooi ik ze wel op de bus jou kant op. Grt, Ben last update Ik ben ff aan het zoeken, Tot zo Ben ik weer; Ik heb ze voor je nieuw in een zakkie Alu ring binnen 8 mm buiten 11 +mm en ca 1,2 dik wil je ze hebben stuur ik ze op grt, Ben |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Ben, degene die op het plaatje staan moet ik helaas juist niet hebben. Volgens de handleiding zouden ze juist wel in dat pakketje zitten.
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ja dat is hem! Bedankt Ben! Ik stuur je een PB.
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Om de moderators het makkelijk te houden zal ik de winkel niet posten, maar het is geen webwinkel. Het was nieuw in doos, sticker zat er niet op.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2005 Locatie: Hengelo Leeftijd: 29
|
Nee, ok. Ik snap het... Mooi klote zeg dat de kit niet compleet is. In iedergeval suc6 met de bouw !
__________________ TT Raptor 50 Titan | CopterX 450 SE V2 | HOR Twister | Futaba 9CHP (FF9) | PhoenixRC |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ja ik heb hem! Bedankt Ben, nu kan ik weer even vooruit.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |