![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik heb afgelopen zondag een folder van JR doorgekeken en daar zag ik dezelfde vorm in. Maar hetgene wat mij er het meest aan doet denken is dat je er een apart kastje bij hebt waarbij je instellingen kan veranderen, dat heb je ook bij beide.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
het "kastje" ziet er bijna het zelfde uit als de ATG (de governor van CY) Bas
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Haps Leeftijd: 29
|
EINDELIJK! Curtis vliegt al heeel lang met zelf gemaakte gyro's (ontworpen door zijn vader) en maakte daarbij vaak gebruik van de sensors van JR. Al jaren lees je de verhalen rond deze gyro's op de amerikaanse forums en vragen de mensen zich af waarom hij niet zijn eigen merk gyro in de markt zet.... njah, nu is het dus eindelijk zover. Ik ben benieuwd. Cheers, Richard
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
|
JR maakt zelf geen sensors maar koopt deze ook gewoon in. Er gaan al jaren geruchten over de gyro's die CY gebruikt. Zoals het zouden vermomde 601/611's zijn, vermoming was nodig omdat CY al jaren gesponsord wordt door JR. Tot zelfs dat het 2 of 3 assen gyro's zouden zijn, die zijn niet toegelaten bij F3C wedstrijden. Vader van CY is blijkbaar wel zeer handig met elektronica. Er is ook eens info geweest dat de man JR PCM ontvangers aanpaste, zodat na de vlucht het aantal glitches zichtbaar was. Rick |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |