![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2006 Locatie: Belgie te Gent
|
hoi, kan iemand me wat ervaringen geven omtrent de gy502+9254 combo? Hij wordt niet meer gemaakt dacht ik, maar ik kan toch nog eentje op de kop tikken voor een goede prijs. hoe is de piro rate, en houdt ie de de staart vast en snelle achterwaartse vlucht met wat wind op? ik heb nu een 401n maar die houdt de staart gewoonweg niet in snelle achterwaartse vlucht. ik weet dat het geen 611 is of een logictech, maar daar is de prijs ook naar. alvast bedankt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2003 Locatie: Tiel Leeftijd: 48
|
Er staan op Run Ryder diverse berichten over het ombouwen van een 502 naar een 601. Wat ik destijds begrepen heb is dit vrij eenvoudig te doen Ik gebruik zelf een aantal 502 gyro’s en ben zeer te spreken over de performance van deze gyro. Uiteraard zijn de performance van de 601 en 611 beter echter de menustructuur van de 502 is gelijk aan de 601 en 611. Het enige verschil in het menu is dat je bij de 502 kan kiezen digitale of normale servo en bij de 601 en 611 kan een keuze gemaakt worden tussen 3D of F3C instellingen. Ronald
__________________ Hirobo Twister met YS, Millennium II met OS C-spec, Hirobo Shuttle, div Vliegtuigen www.betuwsemodelvliegclub.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |