![]() |
| | #1 (permalink) |
|
Hallo, Mijn Caliber 5 is nogal "neuszwaar" er zit een 4,8 volt accupack in van sanyo (1800mah) met die grote cellen dus GEEN penlites... Aangezien penlites een stuk kleiner zijn dus ook lichter neem ik aan, leek het me handig om die erin te zetten. Om zo het zwaartepunt wat te verbeteren. Nou heb ik gehoord en gelezen dat sommige penlites niet zo veel amperé kunnen leveren waardoor hij in zou kunnen zakken Welke ontvanger accu word vaak gebruikt? Hoeveel mah moet ik dan nemen? Wil graag meer dan 3 vluchten per vliegdag kunnen maken, Ik vlieg beginnend 3D, rolls, flips, inverted hoveren en tic tocs. Hier mijn setup kwa servo's: Pitch: Hitec HS 5925 (digitaal) Cyclic: Graupner C5077 2x (analoog) Gas: Graupner C577 (analoog) + ATG governor Rudder: Gyro 401 + 9254 (digitaal) Gr. Bas
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 maart 2007 Locatie: near the airport Leeftijd: 26
|
Zelf heb ik een accu gemaakt van 4 penlite's (nieuwe) Type GP 2500mAh en deze voeldoen mij prima. Dit type accu kan redelijk lang voldoende stroom leveren en hier kun je zeker 3 vluchtjes mee maken. (vlieg zelf alles digitaal en nooit problemen)
__________________ T14mz, Trex 700E 12S FBL |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Heb je je gyro amp achter de hoofdas gemonteerd? En hoever ligt je zwaartepunt ongeveer voor je hoofdas?
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |