![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
ja ik heb er ook een aantal liggen. 3 of 4 frames en 2 complete moskito's
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2004 Locatie: Zevenhoven Leeftijd: 49
|
Wat ik bij een Robbe junior deed was een M6 inbusbout plaatsen waarop je dan een conventionele startpen kunt plaatsen. Dit is wat "gangbaarder" met starten denk ik. Grt, Eric.
__________________ How come things that happen to stupid people keep happening to me? |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2004 Locatie: Zevenhoven Leeftijd: 49
|
Herstel, ik bedoel een M8 inbus, deze past inwendig met 6mm op een start-as. M6 is 5mm inwendig, daar past geen start-as in :0) Ik had schroefdraad m8 getapt in de conus waar de kop v/d inbus dan net uitstak. grt, Eric.
__________________ How come things that happen to stupid people keep happening to me? |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 4 april 2004 Locatie: Etten-Leur Leeftijd: 42
|
Bart, Kijk even in het te koop gedeelte : Hier staat een Moskito Conquest te koop . Ik heb hem gezien in zeer nette staat , voor 100 euro , kun je die niet laten schieten . ( kun je je eigen moskito voor spares houden ! ) http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-conquest.html Henk
__________________ TDR / T-rex 700E F3C / TDREX 700 / Logo 600 SE / T8FG - DX8 2,4 Ghz Laatst gewijzigd door helihenk; 9 april 2011 om 17:02 |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 16 januari 2010
|
Ik zie dat dit een oud draadje is maar ben geïnteresseerd naar het antwoord op de vraag of deze mensen nog met deze oude heli's vliegen. Zelf 2 Moskito's voor de gein opnieuw leven in geblazen. De ene betreft een Basic met een 6,5cc OS motor. Heeft eigenlijk zijn beste tijd gehad. Ben voornemens er een andere 10cc motor in te bouwen. De andere betreft een Sport met een 10cc Tiger motor. Top heli geworden. Grt G. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2008 Locatie: Terhagen, België Leeftijd: 46
|
Ik heb ook nog een volledige Robbe Mosquito staan. Heeft nooit gevlogen, als bouwproject gekocht en in mekaar geknutseld. Heeft reeds op dit forum te koop gestaan, echter zonder reactie. Motor, Servo's en Gyro aanwezig. Bij ernstige interesse mag je me ook een PB sturen. Voor foto's : http://www.modelbouwforum.nl/forums/...t-te-koop.html Mvg Bart C
__________________ *Angel 30*EF Extra 2.2*Miss Tractor 2.8* "A shortcut is the longest distance between two points" Laatst gewijzigd door Nashke; 11 juli 2011 om 13:25 Reden: toevoegen fotolink |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |