![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2009 Leeftijd: 28
|
wie kan mij ff uitleggen hoe ik mijn main blades moet balandseren weet wel wat maar wil tog nog even horen hoe ander het mij advizeren waar de lotjes moeten komen en hoe het zwaarte punt te bebalen alvast bedankt juan |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
De eenvoudige methode: Jupiter Modelvliegclub
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 44
|
Walter, met die methode bepaal je wel de balans qua gewicht, maar niet het zwaartepunt per blad
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. - DX8 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Klopt. Maar het werkt goed genoeg is mijn ervaring. En dit is makkelijker te begrijpen/doen. Als je ECHT gaat vliegen gebruik je ook geen bladen meer die je moet balanceren.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 44
|
...dan ben ik even volledig geweest. Kan TS altijd bepalen of hij een 'shortcut' neemt (sowieso geen aanrader bij heli afstellen). Citaat:
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. - DX8 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |