![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2010 Leeftijd: 15
| Citaat:
Ik heb zelf alleen nog een paar problemen met de d of de t. Hoe pas je op dit forum dan zo'n titel aan? Ik was op de dag dat ik dit topic opende namelijk een documentaire aan het kijken over vliegtuigen dus vandaar dat de titel niet klopt. Mvg, Frank | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Brugge (Belgie) Leeftijd: 34
|
Je onderwerp veranderen doe je eerst in je originele post EDIT en dan ga je naar MEER OPTIES. daar kan je het mooi wijzigen effe off topic ja kerel! 13 er zijn er van 46 is nog geen 2 zinnen kunnen maken zonder 4 fouten.. en dan e schrijfstijl alleslekkeraanelkaardoorgetypedenzonderenigevormva n layout. D - t is eigenlijk niet zo moeilijk hoor ik doe het zelf nog met werkwoord lopen hij loopt jij loopt loop jij (dus zonder t omdat jij erna komt, maar als ww e op d eindigt wel met d hé) en nu
__________________ Logo 400- Compass 6HV - Logo600SE All BeastX -FF8Super |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 31
| Citaat:
Als je brandstof wil, lekker daar voor gaan. Maar snel laden is zeker niet per defenitie slecht. Rene zegt niet dat er schade komt maar bij de 1e generatie die met meer dan 1c geladen kon worden gingen ze ipv b.v 150x bij 1c maar 100x bij 2c mee ze sleten dus sneller als je ze sneller laadt. Deze theorie gaat grappig genoeg niet altijd meer op. Een normale/oud type lipo is b.v na 150x laden met 1c puffloos. Modernere lipo,s gemaakt voor 5C laden geven vaak na 250x+ laden nog volle sjas. Dit soort zwaar te belasten packs worden in een kist nog steeds maar met b.v 50A ontladen maar kunnen b.b 250A aan. oftewel ze worden amper belast en dat laden met 5c doet ze dan ook weinig kwa belastig Ofwel die theorie klopt niet echt meer. Het is zelfs zo dat b.v een hyperion lipo beter presteerd geladen met 5C dan geladen met 1C. Ik laad met 5c, lipo 1= vliegen+- 12 minuten als ik land is lipo 2 weer vol ook 12 minuten. Ofwel ik kan nonstop vliegen. Zit nu op +- 150 ladingen op flightmaxx 40/50C lipo,s Maar dan moet je wel kunnen laden. Heb nu 10C te beladen lipo,s onderweg. Dan betekend vol in een goeie 6 minuten...... Dat is korter laden dan ik vlieg. Succes met je brandstof heli keus.
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brandstof, helikopter, piloot |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |