![]() |
| | #1356 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2011 Locatie: weert
|
mijn serval heeft bijna 2 weken in het slechte weer en harde wind maiden gehad, hij vliegt perfect, hij gaat als een speer normaal ben ik van het constant vol gas vliegen maar met invliegen en harde wind was het niet fijn :P vliegt strak en ik ben de eerste van de bouw avonden van mbc weert die vliegt
__________________ www.mbcweert.nl ___________________________ Laatst gewijzigd door rc cas; 6 januari 2012 om 13:06 |
| | |
| | #1357 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
| Citaat:
Proficiat met je nieuwe aanwinst. Grtz Frank | |
| | |
| | #1358 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 april 2005 Locatie: Nederland
| Citaat:
Ik zou graag zelf een serval electro willen bouwen maar snijden is niet bepaald mijn beste hobby. Lazert u ook de onderdelen op aanvraag, uiteraard zijn de materiaalkosten voor mij en een eventuele vergoeding kan ook. Ik hoor het graag. Mvg
__________________ Heldhaftig, Vastberaden, Barmhartig. | |
| | |
| | #1359 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
hallo jesse Stuur me maar even een pbttje. Als je een paar dagen kunt wachten tot ik klaar ben met de onder houds beurt van de lazer dan kan ik wel een kit voor je snijden. met vriendelijke groet Jan-Hein
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #1365 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: westervoort Leeftijd: 15
|
gisteren bij een club avond geweest. serval meegenomen en folie. ben d'r heengegaan met het idee, ik folie die kist daar wel even. toch verkeerd gedacht. niet aan folien toe gekomen. veelste gezellig. dus vanavond of in het weekend maar eens gaan doen. gr max
__________________ fake wings are for penguins |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |