![]() |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2011 Locatie: weert
|
zozo frank, ik zie dat je ook niet stil zit, persoonlijk zou ik er een 10 cc opleggen dan gaat hij wel hard ( dan kun je het idd raggen noemen) ziet er al goed uit mvg cas
__________________ www.mbcweert.nl ___________________________ |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
wesly, dat is de norbert
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #156 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Ieper,west vlaanderen Leeftijd: 27
|
heb zaterdagmorgent de batwing van sukhoi overgenomen met de park motor, deze er vlug opgeschroeft en gisteren gevlogen... zonder lipo weegt deze 430 gram ongeveer... om de accu's en esc te koelen heb ik van de witte romp die boven de romp uitsteekt, achteraan gewoon schuin opengemaakt, werkt prima( langs daar sluit ik dan ook de accu aan en zit mn lipoguard op vliegt leuk, niet overdreven snel, maar leuk, rollen nog traag, maar de uitslagen moeten dan ook nog een pak hoger, alvast al gejaagt met een 4tal swifts errond
__________________ hold your stick or loose your balls |
| | |
| | #158 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Vandaag ook weer met de batwing gevlogen , ik kan op 3S met verlichting en op 4S zonder . Op 4S is hij sneller als onze zagi,s en swift,s Ook de indoor versie ingevlogen , bij rustig weer ook buiten te vliegen. Maar je merkt het wel als er wind is . Mvg Johan |
| | |
| | #160 (permalink) |
|
Heb nog geen tijd gemeten tot de accu leeg is , vliegt zo,n 5-6 min en dan land ik met dit weer . Met de indoor kan ik wel 15 min vliegen op 2S450 , de 10 grams motor (1811/2000) verbruikt bijna niks . Mvg johan |
| | |
| | #161 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
welke prop heb je daarop en wat is je vliegklaar gewicht?
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #162 (permalink) |
|
De indoor versie weegt 112 gr met een 2S450 op GWS 7 x 3,5 De outdoor weegt 536 gram op 3S1000 met een APC-E 9 x 6 Op 4S1300 weegt hij 588 gram en is een stuk vlotter onderweg . Alleen voor het nachtvliegen gebruik ik 3S omdat de leds parallel op de 3S mee aangesloten zitten. Mvg Johan |
| | |
| | #163 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
|
Zo... 3 meter carbonlook folie in huis gehaald. Was dichterbij te verkrijgen dan gedacht... in mijn eigen gemeente zelfs... De zittingsavonden zijn achter de rug, half Roesdonk heeft in de broek gepiest, dus we richten ons nu op de batwing.. Grtz Frank |
| | |
| | #165 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
|
Tadaaaaaahhhh... ![]() ![]() ![]() ![]() Een beetje donkere foto's, maar dat mag de prednison niet drukken Er zit al zo'n 10 uur foliewerk in, en is nog niet helemaal af. Maar het grootste gedeelte dus wel. Ik denk ook dat ik met de 10cc met reso in de knoei kom. Die steekt er nogal een eind achteruit en komt wellicht in de knoop met het hoogteroer. Komt goed... Grtz Frank |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |