![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Ieper,west vlaanderen Leeftijd: 27
|
45mm voor de voorste ligger volgens plan, zit redelijk goed. ja servo's heb ik langs boven gedaan om geen duwen te krijgen met de landing op de servo... plotter daar heb je wel gelijk in... ik zie wel morgen als ik nog tijd heb,
__________________ hold your stick or loose your balls |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
Leuk leuk leuk ![]() Snel gebouwd ook in 3 dagen
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
als je de uurtjes samentelt is dat ook vrij weinig hoor. wel een voordeel als je savonds stukken kunt snijden, en smorgens voor het werk wat kunt lijmen, dan is er al heel wat klaar als je thuiskomt
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
| Dat heet geen lastige vrouw/vriendin zoals de meeste van ons hebben Robbie. Ik moet eens 3 dagen achter elkaar lopen bouwen, krijg ik met de deegroller @ Johan: helemaal mee eens, zat dat ook al te denken. Zonder folie krijg je een oncoverbaar geheel later. Niet handig. Misschien anders wat goedkope tape erop plakken voor nu? @ Eclipse: 3/4 Bft is met zo een schijf goed te doen hoor. Heb mijn Smilie nog gevlogen bij 5Bft, kunnen ze best hebben
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
neen, mijn vriendin moet een uurtje vroeger opstaan, en is ook enkele uurtjes later thuis dan ik... dus geen gezeur, en tegen dat zij thuis is, gaat de bouwkamer meestal toe wat gewone pakkingstape zal ik er wel over doen... wind zal zo het probleem niet zijn, de regen valt hier wel met bakken uit de lucht
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Kijk, ik ga er ook zo eentje zoeken En pakkingtape zal de truck wel doen. Zeker geen duct tape Ben benieuwd naar je bevindingen. Ik hoop ook morgen te kunnen vliegen (afkickverschijnselen). Schijnt nog redelijk droog te worden, 3/4bft. Anders tussen de buien door vliegen Succes met de maiden!
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: City of Oss Leeftijd: 43
|
Haha vergeet het maar, die van mij is ook vaak later klaar: "waarom is er nog niets te eten??" Dus bouwen in die tijd kan ik vergeten.
__________________ Any landing you survive is a good landing! (De Reddertjes, Albatros Airlines) |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Welkom bij de club van misbruikte mannen Ga vragen om een girorekening te openen voor in deze bange dagen
| | |
| | #40 (permalink) |
|
het prototype vliegt!! ik heb hem geen kleur gegeven vanwege het "prototype" zijn, en vanwege eerst gedacht dat het niet zo goed ging vliegen met het zware gewicht. en geen profiel. wel hier het bewijs. bevindingen, vliegt als op rails, met de handen in de zakken blijft hij mooi rechtdoor gaan, zeer stabiel. rollen gaat vrij vlot, lopings doet hij nu om zijn as. nadelen: ik vlieg momenteel volgas, eerste vlucht was met een 9x7prop en dit ging redelijk. maar de prop gebroken in de landing. 2de poging met een 9x5 prop, maar gaat niet echt vooruit(maar vliegt wel) redenen: zwaaar gewicht 1650gram volgetankt een motortje die langer dan 5jaar op zolder lag en momenteel nog wat lekt( heb ik al oplossing voor) juiste propkeuze is belangrijk motor staat nog wat vet(in de kou niet zo scherp zetten) en de aanvalsboord van de wing zal ik ook klein beetje rond schuren. Vliegen doet hij dus zalig alleen mist hij wat power. hij had veeel bekijks, en het fun gehalte is ook reddelijk hoog! 2de keer landen was in de boord van het plein om de prop te beschermen, maar een engine cutoff kan hier dus ook wel werken video is aan het uploaden
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
|
Ja...., ik wist dit natuurlijk al lang... voor mij geen verrassing.. Die dingen vliegen super! Proficiat met de maiden van je '3-dagen-project' De aanvalsboord niet te rond schuren. Dan gaat ie meer 'zoeken' en da's minder. Plak je geen balsa strips op de boorden voor het beter hechten van de folie? Veel plezier gewenst met dit leuke toestel. Frank |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
jups zal ik nog doen, waren die van jullie troiwens ook gemaakt uit de pur platen, of uit gewone isomo(piepschuim) platen? er was zeker belangstelling van enkele clubleden, die vroegen al of ik ze in serie wil snijden batwing rc.wmv - YouTube
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
|
Leuk filmpje! Helemaal goed! Wij gebruik(t)en altijd de roofmate platen. Dat zijn dus de purplaten. Ik denk dat ik 'm vandewinter ook nog eens een keertje ga bouwen. Altijd leuk voor op een show.. en voor het ballonrammen of de vossenjacht. Ik zou zeggen: maak er een club project van. Dan heb je samen nog meer plezier! Grtzz Frank |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ik denk er maar eens een van gekleurde EPP te maken . Is veel lichter als roofmate en ook veel sterker. 2 carbon buisjes 4/2 als versterking er in en de scharnieren als elastoflaps. Word dan iets kleiner , platen zijn 800 x 600 die ik heb. Met een Keda 20-28 op 3S1000 blijft hij dan makkelijk onder de 750 gram. Word dan een slowflyer . Mvg Johan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |