![]() |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Tja, als kapotmaken te vaag -en algemeen- is en mishandelen te sterk, kom je vanzelf bij maltraiteren uit. Voor iedere nuance is er een woord....
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Correctie: Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Waar is nou ineens de delete functie?
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009 Locatie: Barneveld Leeftijd: 17
|
even stof afblazen ik heb mijn motor niet afgesteld gekregen en geen wonder ook want er zat een andere carb op. alleen de goede carb is zeer schaars
__________________ Met Vriendelijke Groet: Viktor van de Beek |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Ik weet dat een tijd geleden Luc Dessaucy uit Verviers verschillende maten OS oude carburateurs had. Hoe dat nu is zou ik niet weten. De site van zijn club waar zijn email op staat. Hij spreekt en verstaat een beetje nederlands, maar ik zou eerst Engels proberen. Of in het Frans: un carburateur RC pour un tres vieux OS .35
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009 Locatie: Barneveld Leeftijd: 17
|
inmiddels heb ik een zelfde motortje via M.plaats gekocht. daar zat een passende O.S carb op. Vandaag even geprobeert te vliegen, maar we krijgen hem niet goed afgesteld. er zat een kyosho gloeiplug in maar nu moet ik van een paar clubleden een enya 3 gloeiplug kopen. is dit een goede plug voor een O.S-max 35? ik hoor graag
__________________ Met Vriendelijke Groet: Viktor van de Beek |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |