![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
je kan alles kopen maar pas na zo`n 100+ vluchten begin ik er pas meer vertrouwen in te krijgen . ik zeg je dit niet om vervelend te gaan zitten doen maar echt met de beste intenties. ik heb het met die graupners ook een poosje gehad dat ik eerst wou zien of ze het goed blijven doen omdat er meerdere mensen vertelde dat er ook gevallen waren waarin deze servo`s minder goed presteerde , nu heb ik ze zef in gebruik en ben er tot nog toe erg tevreden over en heb er nog geen problemen mee gehad gelukkig ! het draaid allemaal om keuzes , tis aan jou om te ondervinden of je de juiste maakt en of de servo`s die je kiest goed zijn en blijven , ook na een 100 tal vluchten . suc6 . mvg | |
|
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: westervoort Leeftijd: 15
|
bedankt voor je reactie!! hij heeft er idd nog niet mee gevlogen. ik denk dat ik nog een paar mensen ga proberen te vinden met ervaring met hyperion servo's en dat ik dan mijn keuze maak. zelf heb ik wel eeen beetje tegen graupner omdat ik er servos van heb gehad zonder nul punt (4 stuks) waren geen digitale. max
__________________ fake wings are for penguins |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Guest
|
post anders een draadje waarin je vraagt of er mensen zijn die al een seizoen met deze servo`s gevlogen hebben , misschien reageert er iemand en kun je daar je conclusies verder uit trekken . wat betreft het nulpunt wat je schrijft , dit was ook hetgeen wat mensen mij vertelde over de graupners maar nu na al de vluchten die mijn yak weg heeft met de graupners heb ik nog geen problemen gehad met het nulpunt. suc6 mvg eric |
|
| | #49 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Guest
|
zoals je weet zitten ze in mijn yak alex , en daar heeft eerst richard vele vluchten mee gemaakt en ik nu ook al een vlucht of 60 . je hebt met mijn yak gevlogen laatst en je zag hem ieder weekend vliegen , heb jij deze problemen al gezien bij mijn kist ?? nou mishandel jij die servo`s natuurlijk ook flink |
|
| | #51 (permalink) | |
| Citaat:
Het is een kwestie van tijd, trillen gaan ze uiteindelijk allemaal, zonder uitzondering
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Niks Ik weet wel dat bij een clubgenootje van de 4 hyperion servo's er 3 niet in orde waren, maar misschien had ie wel gewoon pech
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Guest
|
de stelling was ook welke beter zouden zijn voor het geld dat de TS uit wil geven , de hyperions of de graupners ??? ik zou zeggen geen van beide gewoon hitec/futaba maar dat moet wel in het budget van de TS liggen en dat is vermoeddelijk niet het geval . ik had ook eerder hitecs gekocht voor de yak maar de servo`s zaten bij de kist voor een klein prijsje. dus op de stelling graupner of hyperion zeg ik graupner omdat ze bij mij nu nog goed presteren . misschien slik ik deze text wel in als ik halverwege het komend seizoen ineens met speling of flutter op mijn ailerons zit maar daar is nu nog geen sprake van . mvg |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |