![]() |
| | #31 (permalink) |
| Guest
|
weet wel wat je bedoeld , is bij mijn yak niet anders , zit geborgd met een boutje en hij is verlijmd aan de stalen hevel met 2-comp . ![]() om het doorslippen van de hevel met de inbusjes tegen te gaan kun je ook even een valk kantje aan het asje slijpen dan slipt hij ook niet door . het pertinax/epoxiet heveltje heeft ook mijn voorkeur maar dan moet je dat wel in huis hebben of halen . mvg |
|
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: westervoort Leeftijd: 15
|
de gashevel zit er op. gewoon met het bijgeleverde armpje. ik denk niet dat hij nog los gaat want hij zit met twee schroefjes geklemd en om hem er op te krijgen moesten we hem er met een hamertje op tikken. groetjes max
__________________ fake wings are for penguins |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Thnx sander, ben d'r ook blij mee handig om te weten waar het zwaartepunt ligt. scheelt weer een hoop gokken. ik heb nu ook een prop voor op de motor. een 24x12 3blad. ook zelf even een motorschot gemaakt van triplex. daar gaan we de motor op monteren om te kijken of het past en dan als mal te gebruiken voor de defenitieve. ![]() motor op de motor gelegd. (cagiva mito) ![]() max
| | |
| | #37 (permalink) |
|
motor zit d'r nu ook op. we dachten dat we die wel op rubbers konden hangen, maar dat kan niet...... nu met het triplex moet de motor nog 0,5cm naar voren komen ongeveer, maar alt het defenitiefe motorschot er op zit hoeft er niks achter....dat word dus een starre ophanging. max
| | |
| | #39 (permalink) |
|
bouwen kan hij zeker. ziet er allemaal ook goed uit. en binnenkort zullen we zien of hij ook zo mooi vliegt nog te doen: -motorschot maken -motor inlopen -servo's bestellen -servo's inbouwen -stroom voorziening (twee aparte lipo's met aparte regelaars er tussen) -richtingsroer opnieuw schanieren bij het richtingsroer zitten de onderste twee schanieren los en bij het onderste schanier zit er in de kist aan beide kanten voordat hij het hout raakt ongeveer 3-4mm tussen!!!!!!!! wordt dus even mooi recht vijlen en nieuw stukje hout er tussen lijmen! daar zo maar eens aan beginnen. gr max
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
vandaag kunnen we even niks doen, dus van't weekend gaan we weer verder. plaats vanmiddag even een foto max p.s. weet iemand hoe je tekst kan doorstrepen?
__________________ fake wings are for penguins | |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
het richtings roer er maar eens af gehaald. ging er makkelijk aangezien er maar een schanier vast zat........... ![]() ![]() hier toch wel een erg grote spleet waar het schanier in moet. moop niet dat de vorige eigenaar hier mee heeft gevlogen. ![]() hier nog met de motor er op. die houten plaat zit er op als maat voor de spinner. de spinner wordt 11 cm ![]() verder is er ook nog niks gedaan aan de koeling door mij (wat je ziet is nog van de vorige eigenaar. er moet denk ik nog wel wat gebeuren. ![]() max
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Middelburg (zeeland) Leeftijd: 53
| Citaat: Nico
__________________ groet; Nico. Pulsejet; de meest effectieve manier om brandstof om te zetten in zo veel mogelijk herrie, met als bijproduct een klein beetje stuwdruk | |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
@ nico, zo kan je het ook zien :P @ bel, die staat nog steeds vaag op de motor kap!! straks maar eens een stukje uit dremelen en een nieuw stukje hout er in plakken. groetjes max
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2010 Locatie: Haulerwijk Leeftijd: 30
| [s]Voor zover ik weet is dat de tag[/s] alleen is die niet geïnstalleerd op dit forum hier vind je een lijst wat wel mogelijk is: Modelbouwforum.nl - Lijst vB-codes
__________________ Hangar 9 Sukhoi SU-26MM 80cc MVVS - Lak 17 2.4m zwever -PZ Stryker F27Q - Eratix 3D (op de reparatie tafel! - Spectrum DX8 wro-promotions.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |