![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
hoi Weet iemand een adresje waar ik nieuwe sproeierbuisjes en sproeier naalden voor m'n 2 OS MAX .35 motoren kan krijgen ?? het is zo'n zonden om die uitstekende motoren weg te moeten gooien omdat er geen onderdeeltjes bij te krijgen zijn ??? alvast bedankt voor de reactie's groet Panda |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
| http://www.towerhobbies.com heeft alles mooi overzichtelijk op hun website staan. Hobby-In kan je er ongetwijfeld ook aan helpen, al zal het wel wat duurder uitvallen.
__________________ Serval.tk |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Kopen waarschijnlijk wel bij de shops die Jorrit aangaf Geen dank voor deze reactie | |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2003 Locatie: Begijnendijk (B)
|
kent er iemand een internetshop waar het iets goedkoper verzenden is, 31$ op een onderdeel van 9$ vind ik toch wel wat veel... misschien UK ofzo ? Kris
__________________ Vliegen is een kunst, landen een must... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
$31,- verzenden bij Towerhobbies vandaan? Dat kan niet. Een A4 bubbeltjes enveloppe vanuit de USA betaal je iets van $10,- (ik spreek uit ervaring met het bestellen van OS onderdelen bij TH)Justengines in de UK
__________________ Serval.tk |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
hé jorrit bedankt voor de perfecte tip , ik heb zelf weken zitten zoeken in de regio maar zonder succes . ik had m'n onderdelen al snel gevonden ik heb meteen wat meer dingetjes besteld dan is het ook de moeite waard om het van oversea te bestellen ! ben benieuwd hoelang het duurt voor ik het binnen heb . p.s. als je het via UPS laat sturen ben je inderdaad meer als €30,- kwijt, maar dat is niet altijd nodig! je kunt gelukkig kiezen uit verschillende vervoer maatschapijen. groet, Panda |
|
| | #7 (permalink) |
|
UPS is wel het enige dat 'trackable' is, en dan nog de goedkoopste duurt iets van een 6 tot 8 weken en kost nog $7, da's bijna zoveel als het onderdeel... ik ben aan't kijken bij Alansmodels.com, 'k heb daarstraks een mailtje gestuurd om de verzendkosten te kennen, uit het UK zal het wel niet zo veel zijn... Kris
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Als je het nummer weet kun je het natuurlijk ook gewoon bij Hobby In bestellen, even vragen wat hun prijs is en dan laat je het gewoon opsturen net zo gemakkelijk. Als het goed is zoek je dit: O.S. Needle Assembly #3A212A / OS nr: 22281903 ![]() Groet, Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2002 Locatie: Dorst/sittard Leeftijd: 45
|
Volgens mij als je het bij Hobby-in bestelt ben je net zo duur uit, meeste hebben ze op voorraad. De prijs voor het onderdeel zal dan iets hoger zijn, maar dat bespaar je dan wel weer op de verzendkosten. Voordeel is ook dat je dan niet 6 tot 8 weken hoeft te wachten.
__________________ You cannot solve a problem with the same thinking that got you into the problem in the first place (by Albert Einstein) |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
ik heb net m'n bestelling geplaatst bij alans'model shop, verzending 1.20 pond, da's ongeveer 2 euro. kom ik voor het onderdeel dat ik nodig had nog een pak goedkoper uit dan uit de states en heb ik geen risico op douanekosten. Kris
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Ik zou ook gaan voor Just Engines (Just Engines Online Ltd OS & OS Compatible Two Stroke Spares). Hebben alles op voorraad, leveren snel en lage verzendkosten.
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Hahahahaha, had ik totaal niet gezien joh Beetje erge 'maandag-ochtend-fail' dit
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |