![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #272 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
Berto je heb het werk niet voor niets gedaan. Nu is het echt een plaatje . Ik ben benieud wat we woensdag in de lucht gaan zien. Gr Gijs
__________________ www.floormodelvliegen.nl |
| | |
| | #273 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2004 Locatie: Weesp, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Zo het is woensdag geweest en de kist heeft gevlogen. Maar na een stomme uitmelk landing van mij kwam de kist niet zacht genoeg met moeder aarde in aanraking. (gestold) De rechter vleugel heeft daar wat schade bij opgelopen. Aan de kant van de romp zijn er twee ribben kapot en de achterlijst is gebroken. Er is ook nog een ligger kapot. Ik gaat dat even fixen zodat we er weer mee kunnen fladderen. Groeten Onno
__________________ Modelvliegtuigen? Heel veel kijk maar eens op: BosModelAir. Jeti Duplex gebruiker / ModelAircraftCompany |
| | |
| | #275 (permalink) |
|
Plottertje plottertje je weet toch dat een kist is om mee te vliegen. De vleugel ligt op de operatie tafel en is op wat schuurwerk en een nieuw stukje bespan na weer klaar. Groeten Onno
__________________ Modelvliegtuigen? Heel veel kijk maar eens op: BosModelAir. Jeti Duplex gebruiker / ModelAircraftCompany |
| | |
| | #276 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Precies , vliegen . Bij jullie liggen de modellen meer op de operatietafel als in de lucht . En het zijn meestal geen schoonheids operaties . Hij was net 2 dagen uit de narcose ligt ie alweer op de tafel. Mvg Johan |
| | |
| | #277 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Houdt je van de straat
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #279 (permalink) |
|
Mwah, reparatie aantallen van deze kist valt nog wel mee. Maar hij heeft het zelf gedaan en mag dus ook zelf aan de bak. Ik heb wel weer wat beters te doen
| | |
| | #280 (permalink) |
|
Tja wie brokken maakt moet plakken. Dit is de eerste reparatie sinds ik deze kist heb. De rest was opbouwen en de strepen er op wat nog een hele klus was. Maar hij is al weer bijna bespan klaar. Groeten Onno
| | |
| | #283 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 februari 2005 Locatie: uden
|
jongens het is n prachtige piper geworden maar een ding staat vast er moet echt n moterkap op heeft plotterweld er toevalig geen meer liggen??die heeft verschillende tc pipertjes gemaakt !!en is er nu met een bezig., meschien n mal van trekken???@berto die afwerking doet het hem wel he toppie!! @onno beetje zuinig zijn op dit pachtige pipertje dan zul je dr zeker weten veel plezier aan beleven dus mooi zachtjes landen mvgr johan snijders |
| | |
| | #284 (permalink) |
|
Hee Jan, was echt weer als vanouds gezellig. En meteen ons porsie lichaamsbeweging gehad met wat scheppen, duwen en trekken En dus komende woensdag gewoon weer Cuppen Althans ga ik wel vanuit
| | |
| | #285 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
Ik ben het helemaal met jullie eens. het was weer oudewets gezellig. Volgende week Big-lift Maiden Groeten Gijs
__________________ www.floormodelvliegen.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |