![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #286 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
| Citaat:
Man, wat een welkom op de hei was dat! Was al bang dat er voor mij een takelwagen aan te pas moest gaan komen... Eerst mijn voorganger vast, vervolgens komt de sleepdienst zelf vast te zitten en lijkt mijn wagen meer een graafmachine. Denk dat ik maar een peugeot 205 koop, die trekt zelfs een bus vlot! | |
| | |
| | #287 (permalink) | ||
| Lid sinds: 2 juli 2007
| Citaat:
Citaat:
__________________ Full Throttle Fury! Laatst gewijzigd door Fraggy; 19 maart 2010 om 08:58 | ||
| | |
| | #289 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Hahaha, blijft waardeloos spul he Jaap dat elektro
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #290 (permalink) |
|
Onno`s Piper Cubbie heeft zich weer goed gedragen vanaf het water. Wat een heerlijke kist is dat om mee te vliegen, Onno vindt hem log maar Onno houdt ook meer van sportieve kissies, ik vindt het heerlijk om er ructig mee rond te tuffen. Motortje liep ook geweldig, wel een keer uitlaat los maar dat was zo verholpen en iin de laatste vlucht stopte de motor ermee. Maar da`s mijn schuld want ik zei dat dat de laatste vlucht zou wordne en dan gebeurt er meestal wel wat Nu weer ombouwen naar z`n wielen. Onno gaat een motorkap bestellen En dan weer lekker landvliegen.
| | |
| | #291 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2004 Locatie: Weesp, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Zo de motorkap is binnen. Wel eerst even een mal van maken voordat er in gesneden gaat worden. Dus nu de vraag hoe kan ik het makkelijkst een mal maken. Kap insmeren met ??? en dan gips er in lijkt me wel een oplossing. Dit gaat ik nog even opzoeken. Groeten Onno
__________________ Modelvliegtuigen? Heel veel kijk maar eens op: BosModelAir. Jeti Duplex gebruiker / ModelAircraftCompany |
| | |
| | #292 (permalink) |
|
En wie mag dan weer de kap pas maken???
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |