![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2003 Leeftijd: 46
|
Zo, vandaag de versteviging achter de propelloropname gemaakt. Binnenkort weer een keer proefdraaien en ergens een grotere prop op de kop tikken om te testen. Toerentallen meten etc. Als ik de juiste prop heb dan kan hij op de Piper...... |
| | |
| | #48 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Echt Leeftijd: 40
| Citaat:
Deze topic net ontdekt en met veel bewondering geheel gelezen. Inderdaad Chapeau en nu eerst een Budels Bier!!! M.b.t. propellorkeuze zou ik eens beginnen met 30x14 of 32x14. P.b. maar effe; ik heb een goed adresje voor deze props. Groet van Bart
__________________ Binnenkort toestemming om met PBY5-A Catalina te vliegen (4,53 meter en 32 kilo) Huidig project: Percival Procter MKIV-PR schaal 1:5 | |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
Hoi Arjan, Ook ik kwam dit draadtje net tegen ziet er goed uit Als je wilt kun je evt van mij wel een prop lenen die zat op een ZG62 met torqmaster vertraging. helaas weet ik niet de juiste maat. (komt van de al om bekende propmaker uit helmond. ) ps nog iets nieuws over de DO28?? groetjes Eric |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
Bart en Erik, bedankt voor jullie aanbod. Ik ga eerst een 29x12 3-blad proberen van een clubgenoot ,deze zit op een 160cc ZDZ De spoed daarvan is te klein maar dan heb ik in ieder geval een idee welke richting het op moet. Erik wat was de vertraging van jou Zenoah 62cc? is de prop ook geboord met 6 gaten op stc 29mm (3W ) De Do 28 ga ik deze winter weer aan werken, ben op dit moment mijn bouwhok aan het verhuizen naar de garage (de toestellen worden steeds groter en de zolder werdt te klein |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Ha die collega :P Ziet er goed uit!!!! Van het weekend hadden ze het op de club over jouw prestatie, maar ik twijfelde of het echt die van jou was (dacht dat misschien nog iemand zoiets aan het doen was) Na het zien van de laatste foto's, en het filmpje, twijfel ik niet meer Ziet er allemaal goed uit, het geluid is ook echt apart (zelfs zonder uitlaat :P), hoop dat het de prestaties levert die je verwacht, en je er dus lekker mee kan vliegen!!! Zal het op de club eens zeggen
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Ik heb het gevaarte van de week op de zaak vast gehad, damn wat een ding!!! Mooie prop hoor, ben benieuwd!!
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #59 (permalink) |
|
Zo, vandaag proefgedraait met de 30x14 Menz prop. Wow orkaankracht. Motoren draaien 6200 rpm dus de prop is juist voor deze combinatie. In de vlucht de motor ongeveer 7000 rpm gaan lopen. de vertraging is 1 op 1.77 en de prop draait nu 3500 rpm Nu verder met de uitlaten want zoŽn motor moet zoemen niet knetteren. En dan kan hij op de Piper. Groeten Arjan Laatst gewijzigd door Arjan van Werde; 17 oktober 2009 om 16:10 |
| | |
| | #60 (permalink) |
|
Hier een filmpje http://www2.picturepush.com/photo/a/...ie/2389325.mpg |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |