![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: City of Oss Leeftijd: 43
|
De oorzaak is waarschijnlijk dat de bougiekap niet past op de bougie. Daar is een ander model voor die wel op de kleine bougie past. Let even op dat je hem op de goede manier aansluit op de kabel, dus via de intructies. Je zult even die nieuwe kap moeten bestellen.
__________________ Any landing you survive is a good landing! (De Reddertjes, Albatros Airlines) |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2009 Leeftijd: 46
|
heren ,bedankt voor de info. storing verholpen.(kwaaie bougiekap) was vanmiddag naar het veld gegaan en getest.perfect. dat ombouwsetje werkt goed, lekker op benzine vliegen met een methanolmotortje. nu kan ik voor mijn auto en vliegtuig naar de tankstation gaan.lekker goedkoop. bedankt nog. Gr John |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2009 Leeftijd: 46
|
heren ,bedankt voor de info. storing verholpen.(kwaaie bougiekap) was vanmiddag naar het veld gegaan en getest.perfect. dat ombouwsetje werkt goed, lekker op benzine vliegen met een methanolmotortje. nu kan ik voor mijn auto en vliegtuig naar de tankstation gaan.lekker goedkoop. bedankt nog. Gr John |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Middelburg (zeeland) Leeftijd: 53
|
het torretje loopt! met een houten simprop contest power 20*8 draait ie 5400 toeren Ik denk dat ik hem nog wel wat zwaarder kan belasten, toerental wordt begrenst door de ontsteking. Welke prestaties zou ik hiermee kunnen verwachten? Ik denk nog wel wat meer power te genereren met reso's, krumscheid 1015-5 Weet iemand toevallig wat de pijplengte zou moeten zijn, bij dit toerental? filmpje; DSCF1255.AVI - YouTube gr, Nico
__________________ groet; Nico. Pulsejet; de meest effectieve manier om brandstof om te zetten in zo veel mogelijk herrie, met als bijproduct een klein beetje stuwdruk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |