![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik denk dat die als warme broodjes over de toonbank zouden gaan Daniël.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #77 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 november 2003 Locatie: Scheemda
| Citaat:
Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl | |
| | |
| | #78 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
| Citaat:
![]() maar hij is best grappig als nachtlampje | |
| | |
| | #80 (permalink) |
|
@Stef110 zeer mooi gemaakt. Wat kost nou zoiets vliegklaar. Lijkt me altijd nog leuk om zoiets te hebben met een minicamera erin. Heb onlangs op verzoek een mal van plexiglas gemaakt die gebruikt gaat worden voor het kontroleren van stuuruitslag van RC auto's. Het graveren is mooi gelukt. De truc is dat de ondergrond perfect vlak moet zijn aangezien de graveer diepte maar 0,2 mm is. ![]() ![]() ![]() Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl |
| | |
| | #81 (permalink) |
|
Nog een verzoekje. Als ik spanten kon frezen van een kajuit van een zeilboot de "Gamesa" (schaal 1:10). Dit omdat de kajuit complexe vormen heeft en dat moeilijk is om met de hand te maken. ![]() Schaal 1:1 ![]() Spanten afgeleid van de tekening ![]() Omgezet naar werkenlijke spanten ![]() Gefreesde spanten met een grondplaat met sleuven zodat de spanten op de juiste afstand staan. ![]() Eindresultaat. Nu kan de kajuit gemaakt worden. Mvg,
| | |
| | #82 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
@ Daniel, hier een vraag van mij naar jou. Ik heb ooit es getracht om acrylglas van de Gamma/praxis te frezen om eer een soortgelijk lampje van te maken als waar jij er al velen van gemaakt hebt. Bij mij was dat een geweldige ramp. Ettelijke freesjes gebroken en vooral problemen met dat het kunststof smelt onder de frees. Hoger voedingssnelheid en hele dunne laagjes frezen hielpen wel ,maar met hele dunne freesjes red je het niet zo met hogere voedingssnelheden, dan knappen ze nog steeds. Ik heb 2 snijders gebruikt. 1mm 1,2mm en 2mm . met 2 mm kon ik mijn product maken ,maar het was niet wat ik wilde...... Heb je tips uit jouw ervaringen voor me? Steven |
| | |
| | #83 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Tirol -Oostenrijk Leeftijd: 37
|
@ Heimhelikopters: in post 49 uitgelegd. Ik heb het ook geprobeerd en liep tegen dezelfde problemen aan . Op deze manier van Daniel moet ik het ook nog eens proberen. Cor Citaat:
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! | |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 42
| |
| | |
| | #86 (permalink) |
| Nou ik denk zo 7 a 8 euro...... En die waterbed is idd voor het stof van het koolstof. Mvg,
| | |
| | #87 (permalink) |
|
| | |
| | #88 (permalink) |
|
| | |
| | #89 (permalink) |
| Lid sinds: 7 april 2004
|
Mooi hoor! Ondertussen heb ik alweer een compleet dorp en bruggen gesneden voor modeltrein hobbyisten. Helaas kan ik die hier niet laten zien. Bakstenen waren gegraveerd, resultaat was erg gaaf.
__________________ CNC Lasersnijservice: ProtoArt.net - Custom Lasersnijden van jou ontwerp! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |