![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2010 Leeftijd: 20
|
Goedendag allemaal, Zoals jullie zien ben ik hier nieuw. Mijn interesses liggen ook in de modelbouw maar niet in dit deel van de modelbouw, ongetwijfeld zullen er ook zijn die ook in mijn deel van de modelbouw interesse hebben maar buiten dat om heb ik een vraag. Voor projecten in schaal 1:32 zoek ik naar een kandidaat die voor mij onderdelen uit polystyreen platen tot de max. dikte van 5mm kan bezorgen. Ik zoek een kandidaat met een portaalfrees met een tolerantie van 1/10de milimeter.. Wie kan mij helpen? Het gaat in eerste instantie om enkele tekeningen geleverd in A'Cad Dxf/Dwg 2D getekend. ctmachielsen @ gmail.com Met vriendelijke groeten, Christ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/Belgi๋ Leeftijd: 32
|
kan ik wel, via het werk dan, maar ben je van Ne of B? kan ook schelen.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Stel je een forum voor waar iedere discussie 'een vraag' heet.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2010 Leeftijd: 20
|
Van alles, Heren ik volg helaas dit forum niet. Je kunt beter even contact opnemen met me via de e-mail, aangezien ik niet jullie e-mailadressen hier op het forum kan vinden.. ctmachielsen@gmail.com Alvast bedankt! met vriendelijke groeten, Christ Machielsen Laatst gewijzigd door cmachielsen; 6 december 2010 om 21:51 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| cnc, gezocht, john deere, trekkers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |