![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
sla lijkt me wat te duur voor de hobby printers al geeft het wel een mooi product. RapidPro in Veldhoven wie weet ga ik daar een kijken en leer ik wat. ik heb de motoren aan de praat nu nog de mem kaart dat wil nog niet en het aan passen van de machine insteling in replicatorg. en hopen dat me tandwiel snel gelevert wordt dan kan ik met de machine verder.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #92 (permalink) |
| eerste test x en y as. snelheid staat nog niet goed in gesteld maar dat komt nog.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Ik heb net de eerste onderdelen voor mijn printer binnen. "Gewoon" een prusa mendel, veel over te vinden en eerst maar wat werkend hebben. Wel met arduino mega / ramps. Heb al een arduino in een vliegtuig zitten dus ik zou het niet erg vinden als ik er wat meer van leer tijdens dit project. Zal helaas niet al te veel bijhouden op het forum, geen tijd voor (komt wel op facebook) maar ik zal ook hier een plaatje posten als ik wat werkend heb.
__________________ - |
| | |
| | #101 (permalink) |
|
als me printer af is ga ik me toch eens verdiepen in het sinteren al is het wel weer een stap verder als kunstof poepen al is een goed werkende kop ook lastig vastlopers zijn een ramp mijn 2 de kop en 3 waren wel goed en werken erg goed. hier weer wat foto`s van de kop en het bet wat binnen is 48x48 print bed. nu de uit daging het bet te verwarmen. ![]() ![]()
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. Laatst gewijzigd door michel pet; 20 april 2012 om 03:59 |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Tirol -Oostenrijk Leeftijd: 37
|
Dat sinteren en smelten wat je nu doe , wat voor verschil zal dat geven? 't ziet er mooi uit, Cor
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! |
| | |
| | #103 (permalink) |
|
nu verwarm ik het matriaal en leg een supper lange drol zeg maar tot de laag vol is dan ga je naar de volgende laag en weer een laag en ga zo maar door. de laag hoohte en de nordel bepalen hoe het prodickt er uit komt te zien( al je 2x een o op en kaar zet en die iets indruk dan zie je de boling nog iets en dat blijft al is een laag dikte van 0,15 mm al heel mooi). sinteren dan wordt er een laagje matriaal in heeel fijn poeder over de vorige laag gelgt en dan met een lazer op de aude laag gesmolten dt is heel dun en geeft een mooi strak produckt. het kan ook in licht gevoelig matriaal dan is het een soort van bad met daar in een lift die het matriaal op hoogte brengt en ook weer met een lazer aan licht dus niet brand en dat hardt dan uit dit ook weer laag voor laag. dit is het in grofe lijnen( lagen)
| | |
| | #104 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Tirol -Oostenrijk Leeftijd: 37
|
thanks , Interessant ...... ik hou het maar gewoon bij frezen Cor
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |