![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 42
|
Als bezitter van de eerste Zoltar CNC machine, heb ik af en toe contact met Chris van ontwerpsudio zoltar. Hij heeft op dit forum al menig CNCer op weg geholpen. Er komt nu een nieuwe machine ( als kit ) ![]() en er is een nieuw forum Zoltar machines user forum - Index |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
En mocht de beheerder van het Zoltar forum hier meelezen, klik op het logo in het forum linkt niet naar www.zoltar-cnc.nl, maar naar de forumpagina waarop het logo dan staat.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 5 december 2011 om 16:26 | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
A ballpark figure is a rough or approximate number (guesstimate) to give a general idea of something, like a rough estimate for a cost, etc. Misschien bedoel je: Wat kost dat ? Plaats die vraag maar op het Zoltar forum. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik weet niet of hij zelf op dit forum actief is, maar ik heb 3 jaar geleden naar aanleiding van dit forum contact met hem gekregen. Er waren een aantal mensen die een kit van hem hebben gebouwd en hier op het forum geplaatst. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |