![]() |
| | #243 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
@Plotje Wat lees ik nu hier, ben je geopereerd aan je oor??? Hebben ze je een oor aangenaait ???? FF zonder dollen!!!!!!!! Gaat alles goed met je na die operatie ??? Gr Japiooooooooooo |
| | |
| | #244 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Gaat goed Jaap. Door de oorontstekingen die tekens weer terug komen hadden ze besloten de buisjes weer uit het trommelvel te halen , dat is gistern gebeurt . Hopen dat het nu beter word. Wel makkelijk zo , de frees kan overuren maken zonder dat ik er last van heb . Mvg Johan |
| | |
| | #247 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
ben benieuwd!!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #249 (permalink) |
|
Het lijkt er al op , net lego . Voor de kleine foutjes gaat het setje gelijk naar de ontwerper om de tekening bij tewerken . Hat hem eerst in depron gefreest om te kijken of hij het in 1 keer goed doet. ook de ribben heb ik al in depron gefreest . Misschien maak ik hem wel een keer uit depron Voor de ribben moet ik eerst bruggen invoegen omdat ze ook gaten krijgen en er dan te weinig staan blijft voor de vakuumtafel. Mvg Johan |
| | |
| | #250 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
|
Freeswerk is erg netjes, mooie snedes, kun je met de hand niet tegen werken. Tekening word van het weekend aangepast. Hopelijk volgende week up to date.
__________________ voor de site van The Wings hier klikken |
| | |
| | #254 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #255 (permalink) |
|
Dat weet ik nog niet Alexzzz Hij staat al op mijn pc maar ik krijg hem niet open. De tekenaar heeft hem denk ik in een verkeerde bestand geleverd. Komt nog goed binnenkort. Eerst word nog de elektro trainer van zijn foutjes bevrijd . De trainer heeft de grote van de elektro Calmato , die is dus schlecht op het CG te krijgen zonder lood of zware setup . De Trainer heeft een langere neus om ook lichtere setups probleemlos te kunnen gebruiken. Mvg Johan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |