![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2003 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 47
|
Op RTV Noord-Holland staat dit schokkende nieuws... Modelvliegtuigje weg boven Pampus KORTENHOEF Jacob Veerman uit Kortenhoef is zijn modelvliegtuigje kwijt. Hij liet het toestel vrijdag opstijgen vanaf een terrein bij de Stichtse Brug in Flevoland. Het bleek meteen al stuurloos. Het toestel vloog over Pampus en daarna in de richting van het Markermeer. Als iemand het toestel heeft gevonden, mail dan even de redactie: internet@rtvnh. nl . Bron: RTVNH - nieuws GJ
__________________ www.F5B.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2005 Locatie: Genk - België - EBZW Leeftijd: 46
|
Op CNN nog niets van gezien... Toch nog even Al Jazeera checken...
__________________ It's only when you look at an ant through a magnifying glass on a sunny day that you realise how often they burst into flames. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
Misschien dondert ie wel op t binnenhof vol met explosieven , goh wat een rotidee .
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo hier in middenmeer heeft een boer bij het oogsten met zn trekker een rc modelvliegtuigje vermalen,die lag tussen het gewas in, neen,niet schrikken,dit was enkele jaren geleden hoor,dus niet de hier vermelde vermistte, markioo |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Dat zal wel bij de plaatselijke vliegclub vandaan komen. Mijn Graupner Munga heeft ook 3 maanden tussen de spruitjes gelegen, alleen heeft die boer hem netjes bij ons op de vliegclub neergelegd. Alles deed het nog, behalve de opgevouwen lipo. Weatherproof dus. Het is alleen raar dat die modelvlieger van de Stichtse Brug (Vliegclub Huizen?) zich hier nog niet gemeld heeft. GJ
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Wat een ouwejeweet wel verhaal zeg. Lees even mee, Stichtse brug, da`s bij huizen. Over Pampus, da`s voor Muiden En dan naar het Markermeer Heb even Google Earth erbij gepakt: Stichtse Brug/Huizen - Pampus = 19 km naar West Pampus - Markermeer = 10 km naar noord noordoost Damn ik wou dat ik zulke ogen
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 17 januari 2010 om 23:28 |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Ach, misschien een overlandje van een FPV vlieger? Ik zou eens in IJburg gaan kijken, dat is het eerste stuk land wat hij weer tegen moet komen. Of als ie afgebogen is.. de Bijlmer... Flat binnengevlogen? Een erg goed schaalmodel van een El Al boeing? GJ
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Ik kon het even niet laten: ![]() Zodra de kist wegvliegt ben je na een paar honderd meten het zicht al kwijt omdat het veld ligt achter de dijk waar de A27 overloopt bij de Stichtste brug. Ja kan dus onmogelijk zien dat de kist naar Pampuis toe vloog en daarna naar het Markermeer ![]() Damn, hebben ze geen echt nieuws meer
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2003 Locatie: Weesp
|
Het kan natuurlijk ook zo zijn geweest dat hij er met zijn auto achteraan is gereden. De wind die dag was geloof ik iets van oost of zuidoost, dus de vliegrichting richting naar het westen of noordwesten klopt wel. Wat handig is om te weten is de endurance van die kist (hoe lang in de lucht op 1 volle tank) en dan de meteo; windrichting en snelheid. En dan grof berekenen waar het eindpunt ergens zal moeten liggen. Het is overigens deze club --> Gooi en Eemland Vereniging van Modelvliegers - Home Laatst gewijzigd door Marcelair; 17 januari 2010 om 23:57 Reden: Gewoon ! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
| Citaat:
Al dondert er een boeing neer daar , ik weet zeker dat ik er geen spatje van op mijn dak zal krijgen gelukkig .
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo zeker niet uitgerust met zo n zendertje die afgaat bij een crash, die miljonair die omkwam bij de crash,zn vliegtuig daar zijn ze toch ook zo lang naar aan het zoeken geweest, vele mensen zaten dagenlang op google earth te zoeken naar brokstukken, kijk dit is geen wereldnieuws, wel de ellende van een rc medemodelbouwer, mvg markioo |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 juni 2008 Locatie: Zeeland Leeftijd: 64
| Citaat:
__________________ Gr. Harold | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |