![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #211 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Limburg, Land der Belgen Leeftijd: 22
| Citaat:
Ook het zinnetje dat ik zojuist van je gequote heb, doet me wel enigszins glimlachen. Wat betreft mijn invulling van "lawaaimaken" had ik het inderdaad over het feit dat je enigszins de indruk gaf niet goed tegen kritiek te kunnen. Hoewel dat eerder als een grapje mijnerzijds bedoeld was, heb je je met bovenstaande post wel meteen laten kennen. | |
| |
| | #212 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2006 Locatie: Utrecht
|
Ook je gelijk moeten halen is een vorm van niet tegen kritiek kunnen hoor. Je gaat namelijk het punt wat ik maakte (ja misschien iets te nadrukkelijk), volledig uit de weg, je richt je alleen nog op hetgeen ik fout zou doen, niet op hetgeen wat ik zei. Op zo'n manier verzand een discussie al snel in een potje gelijkhalen. Het zal wel, laat maar, het is mooi weer en ik heb een nieuwe keychain camera...
__________________ Tijd voor een andere handtekening... |
| |
| | #214 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
En zo verzandt dit topic in een brij van discussie's ![]() Terwijl meerdere forumgebruikers de oplossingen om tot een sociaal forum te komen allang hebben gegeven...tja...
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| |
| | #215 (permalink) |
|
Het is natuurlijk ook de bedoeling dat er daadwerkelijk iets gedaan wordt met de oplossingen die in dit topic werden aangereikt. Ik denk dat daar vooralsnog het probleem ligt.
|
| |
| | #216 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: Hengelo(ov) Leeftijd: 17
| Citaat:
Het is natuurlijk wel erg makkelijk om iemand een lawaaimaker te noemen als je zelf niet met voorstellen komt. Ik zeg wat ik vind en als iemand luchtige grapjes maakt hoop ik dat hij daar veel lol in heeft, Want als hij iets niet snapt of niet begrijpt hoe ik het bedoel kan (micropuller) hij ook vragen wat ik er dan precies mee bedoel en dan geef ik hem daar antwoord op. Dus zo ironisch is dit allemaal nog niet Dit gaat over VERBETERINGEN en niet over scoren over andermans rug | |
| |
| | #217 (permalink) |
|
Als ik wil scoren op andermans rug, blijf ik niet zo vriendelijk hoor. Maak je daar dus voorlopig nog niet druk om. Als je me beticht van geen oplossingen aan te reiken, moet je misschien eens een brilletje aanschaffen en een paar pagina's terugbladeren. Ik kan het anders dadelijk wel eventjes voor je herhalen als je dat graag wilt. Maar op een 10de keer hetzelfde zit niemand te wachten lijkt mij? |
| |
| | #218 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: Hengelo(ov) Leeftijd: 17
| Citaat:
Maar nu even zonder geouwehoer, Het is duidelijk dat Jurre hem totaal niet begrepen heeft (we zitten hier ook niet op school, he Jurre, dus waarom moeite doen? ), maar ik hoop dat de rest er wel een beetje een boodschap aan heeft. Is het duidelijk ja? Volgens mij is het voor jou niet eens duidelijk wat ik bedoel Het leuke aan dit topic dat er meer onzindiscussies zijn als in normale topics | |
| |
| | #219 (permalink) |
|
Wat is je punt nu precies, knulletje? Toch niet geïrriteerd omdat ik je vermeldde in mijn vorige posts? Lijkt mij niet eens de moeite om nu over te discussiëren. Het gaat hier namelijk over oplossingen wat betreft taalgebruik en mekaar duidelijk begrijpen. (Waarvoor ik al tig voorbeelden heb aangereikt een paar posts terug) Laten we er dus inderdaad maar geen onzin-discussie van maken. (In zoverre dat het nu nog niet is Laatst gewijzigd door sandermt2; 23 maart 2010 om 19:55 |
| |
| | #221 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Oke, moeten we nu ingrijpen of kunnen jullie zelf je mond houden? Het gaat niet om wat je hier schrijft maar wat je in de praktijk er mee doet.....
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #222 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
Jurre jongen, waar maak je je druk om. Mijn reactie (waar jij je zo over opwindt) was helemaal niet aan jou persoonlijk gericht. Ik snap dat, vele anderen -waaronder sander- snappen dat, jij snapt dat niet, jammer dan. Ga er niet verder op in, je maakt alleen jezelf belachelijk. (hier zal ook wel weer een gepikeerde reactie op volgen, dus ik geef nu alvast maar aan verder niet op jouw postings in dit draadje te reageren) |
| |
| | #223 (permalink) |
|
En bij deze is het gemiddelde IQ toch weer ietsje gestegen hier. Is het overigens geen idee dit topic af te ronden? M.a.w. er een soort van conclusie uit te formuleren, het topic op slot te gooien en misschien een sticky mbt dit onderwerp te maken? Bijvoorbeeld een topic met een aantal oplossingen voor beter taalgebruik (word, spellingschecker van firefox, laten nalezen door een ander, etc.) Op die manier vermijden we verder nutteloze discussies , maar doen we daadwerkelijk nog iets met dit topic. |
| |
| | #225 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2006 Locatie: Utrecht
|
Tja, leuk joh, in een topic over hoe het beter moet je van je slechte kant laten zien, goed gedaan Sander! Met jou kan je nog eens een inhoudelijke discussie voeren over dingen die je zelf raken. En als het je iets te heet onder te voeten word dan betitel je die discussie dan niet ineens als 'nutteloos' en klaar om afgerond te worden. En Micropuller, als je al aan ziet komen dat door je bewoordingen iemand gepikeerd zal raken, waarom post je ze dan toch? Als slordig spellen respectloos voor de lezer zou zijn, dan is op die manier iemand bewust voor de schenen schoppen al helemaal van god los. Je hebt je naar Jurre toe zeer slecht gedragen volgens mij, en in plaats van dat goed te maken ga je lekker door. Maar dank je wel voor weer een staaltje MBF op zijn best, je geeft een mooi voorbeeld hoe het dan vooral niet moet.
__________________ Tijd voor een andere handtekening... Laatst gewijzigd door JiB; 23 maart 2010 om 22:06 |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |