![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 30
|
Ik post het hier maar, want ik zou niet weten waar anders? Mijn idee was dus om al jullie vreemde of rare vragen je ooit heb gehad van kijkers tijdens het rijden? Misschien valt er nog wat te lachen Bijvoorbeeld: Collega van me. Ja ik heb vroeger een serpent gehad met 3 versnellingen, dat ding ging wel 150km/h of Is dat benzine/brandstof wat je erin doet? antwoord: Nee water.
__________________ [Piccolo V2: flying] [Revo:Running] [Savage:Running] [Ofna CD3 as an bullit] [T-rex: RTF] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
ik reed met mijn elektro autotje in de straat. Gaat die op benzine? of: Wil je een raceje doen tegen mijn nikko?
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
"Rij jij met dat autootje?" "Nee, ik weet het ook niet, ik vind het ook al raar..."
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
| ik heb er thuis ook zo een maar dan een blauwe, die gaat wel harder dan deze he hij is kapot (als je zonder kap rijdt) Heb je die zelf gemaakt??? en inderdaad ook rijdt hij op benzine (als je met elektro rijdt) hoeveel batterijen moeten erin? dat waren de meest gestelde bij mij. leuk topic ben benieuwd naar alle andere. |
|
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
|
Ook een leuke vraag gehad: Ik reed met mijn formule 1 (2mm bodemspelling) krijg ik te horen ''hoe rijdt die auto door het zand'' Antwoord:Hard heel hard ahum ahum :P En telkens door dezelfde gast...rijd hij op benzine Antwoord:Gozer hier reed ik gister ook mee...toen vroeg je het ook en wat was het antwoord....
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
Ik hoorde ooit het volgende verhaal van iemand die met een stuurwiel/pistoolzender reed. Omstander vroeg: "bestuur jij die auto?" Antwoord: "Nee, ik probeer juist die kabouter dood te schieten die ermee vandoor gaat!"
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
omstander: kan die ook vliegen? antwoord: omstander: waarom rookt die niet? antwoord: is elektro politie: gaat wel hard he,, antwoord: zou niet weten politie: je reed 83 waar je 50 mag (gelukkig zagen ze de lol er van in en kreeg ik geen bon,, 33 km per uur te hard is iets van 220 euro boete ofzo,, was ff test ritje maken op grote weg,, maar maakte maar 2 runs puur om recht te stellen,,) omstander na crash: wow mooie crash doe dat nog is (schade: voorophanging RIP, kap gat in,, antenne buis aan flarden,, 2 velgen te barsten,, *storing door radio controle van de politie antwoord: STFU!! (nah je snapt hem wel
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 25
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Deze had eigenlijk in et cafe gemoeten, maar ik gooi em dr toch tegenaan. :P Terwijl ik sta te vliegen met een levensgrote Combat wing. Vader van een kind van 12: Mijn zoon wil dit ook graag. Hebben ze die bij intertoys?
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
jongens dit is weer een ouderwets leuk draatje. het zelfde hebben we ook veel bij vliegen. maar eigenlijk moet je wel normaal antwoord geven ookal word het vervelend. want als jij een eerlijk en normaal antwoord geeft komt er mischien weer iemand bij die rijd,vliegt en/of vaart. maar niet te min lachen.
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Standaard vragen: Hoe hard gaat ie ? en Mag ik ook effe ? En boos worden als ze niet even mogen sturen.....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 60
|
Een veel gestelde vraag:"Hoever gaat dat bootje?" antwoord: "Zover als ik hem kan zien."
__________________ De Liberation: motoren ingebouwd: schaal 1/65 gewicht 140gram Tijdelijk geen webstek Groeten Gilbert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |