![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Hoe ziet dat eruit? Zo? http://gallery.oldholden.com/d/331400-1/airbags_001.jpg (Uit oogpunt van discretie niet rechtstreeks hier geplaatst.)
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 mei 2004 Locatie: Koudekerke Leeftijd: 47
| Citaat:
Jan nog nooit ontmoet.
__________________ Volvo V70 R De andere dure hobby | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Zullen we het anders eens over Avatars hebben ?Toen ik me op dit forum aanmeldde waren er nog winkelbesprekingen of liever gezegd 'winkelafbrandingen'. Om te voorkomen dat mij ditzelfde lot als servicedienst ten deel zou vallen vond ik het nodig om onder een schuilnaam te gaan posten. En ja, toen was de eerste naam die mij te binnen schoot die van mijn duifje. Dat is trouwens nog steeds zo.....( ).
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Zuinig op zijn Jan.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 mei 2004 Locatie: Koudekerke Leeftijd: 47
| Citaat:
Achter de geraniums zitten kan altijd nog.
| | |
| | #41 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Ik hoop dat hij het wil blijven doen! Anders zou het een groot gemis zijn!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
| Nee hoor, Bertus er is geen moeten bij. Het is alleen, dat ik geen zin heb om met hobbyen te stoppen als ik 65 ben. Daarnaast heb ik ook nog een zoon, die het nodige op elektronica gebied kan (MBO elektronica, momenteel HBO technische bedrijfskunde). Even wat geschiedschrijving: mijn bedrijfje is door mijn voorganger opgericht op 1 feb. 1966 en door mij overgenomen op 1 feb. 1986. Als het even gaat, wil ik op z'n minst op 1 feb. 2016 het 50-jarige bestaan vieren.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Die datum staat alvast in de agenda. Neemt op die datum Corrien Junior ook het directeursschap over?
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |