![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 30 mei 2007 Locatie: Gennep Leeftijd: 31
|
Laatst een T-rex 450 SE GF gehaald met logitech LT2100 Gyro met bijbehorende servo + een Spektrum DX6i. En de verstandigste de Phoenix simulator.
__________________ Serpent Impact M2 WC-02 (Mega SX-15T Turbo 7p-ev4) HPI Savage X SS (Force FC 32 7p) Align T-Rex 450SE GF |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Stelletje verslaafden!!!
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
ben latst naar Berlinski (dortmund) geweest, kijken of ze daar een mini lst2 of zo hebben. (iig een 1:18 auto) hebben ze daar een 2e hands Kyosho Mad Force staan rtr voor 150 euro. (met een leuke kap etc) weer een auto erbij! >.< maar, Ik vind hem wel ontzettend cool
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 maart 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Hmm, er staan 40+ modellen in de hangar....waar moet ik beginnen? Gerben
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
een mp3-speler van 20 euro Werd eens tijd. Kom ik mijn laatste schooljaar wel mee door, hoop ik.
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
binnenkort ff een os max 46AX met 3 props en plugs en een kannetje klotz. en een mx 12 of een mx16s zender
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Ja, een nieuwe: Graupner Carisma GT14 Pro.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik heb gisteren een Robbe BAE 146 opgehaald, 230km rijden..... is een opknappertje maar het wel waard denk ik. Nu nog een stal plek zoeken
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2007 Locatie: Bergen op Zoom Leeftijd: 20
|
Een broodje ham, en een flesje water op (mijn nieuwe) school... Jammer is de tijd voor de hobby nu een stuk minder...
__________________ Modern art = I could do that + Yeah but you didn't. |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
| Citaat:
Ik heb vorige week weer een Spinning birdy gekocht.... En gister bij Troll modelbou en UH het toebehoren..... Alsof ik nog een bouwdoos nodig had..................... Vijf heb ik er zeker nog in de kast liggen, en niet eens meer in mijn werkplaats.....
__________________ voor de site van The Wings hier klikken | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Een Zodiac Futura met 40pk 4-takt bbm. Uiteraard met afstandsbediening (dat wil zeggen een stuur en gashendel met bankje Zodiac Marine - De Zodiac modellen - Diaporama Futura
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire Laatst gewijzigd door Burp; 28 augustus 2008 om 20:26 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |