![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #316 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: \m/ (-_-) \m/ Leeftijd: 37
|
"QUOTE"Je verlof is ook strakker geworden, zaken als vriendjes ,partner, familie, kennissen,wijk, straat en aantekeningen, sepots, vrijspraak, psyghische achtergronden,etc worden steevast mede genomen,en worden beoordeeld."UNQUOTE" En ondanks dit heb jij je VOG gewoon gekregen.. Ze kijken dus niet naar je gebruikersnaam op diverse fora |
| | |
| | #317 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Hahahaha.... Zo heel erg veel is er dus niet veranderd.... Vind het ergens nog steeds jammer dat ik ze toen weg moest doen , maar had er echt de tijd niet meer voor en kwam niet meer aan m'n beurten... Zelf geperste 357's was het allerleukste , ze konden altijd precies horen wanneer ik bezig was
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #318 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
@ Care taker:, Nope, blijkbaar niet... Maar als je een keer opgenomen bent geweest, of hulp hebt gehad in een tijd dat je even niet meer zag zitten, heb je toch wel een groot probleem. Dan kom je niet zonder een verklaring van de behandelend arts aan je VOG. En of je je verlof uberhaupt krijgt vraag ik me af... Edit, momenteel is het al een poos zo, dat je 18 beurten moet heben per jaar, voor je verlof te mogen behouden. Onze club heeft 48 mogelijkheden per jaar, voor mij geen enkle probleem. De schietavond is gewoon MIJN avond, en iedereen weet dat, daar word vrij voor gepland!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | Laatst gewijzigd door Psygho (Emil); 30 juli 2010 om 22:26 |
| | |
| | #319 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: \m/ (-_-) \m/ Leeftijd: 37
|
Wel lekker als je zo je hobby kunt beoefenen.. Ik ga eens een keer hier in de buurt een vereniging bezoeken en eens kijken of ik er iets mee kan gaan doen.. Een VOG zal wel lukken maar denk niet dat ik het er hier door krijg eens en keer mijn verlof te regelen en een wapen aan te schaffen.. Vrouwlief is aardig angstig voor wapens.. |
| | |
| | #320 (permalink) |
|
Je kan hem ook gewoon op de vereniging bewaren... Doen er bij ons ook wel meer. Er is er een, die geen verlof kreeg, om hem op de thuis locatie te bewaren, maar op de club was geen probleem,dus hij heeft wel een eigen wapen, maar is altijd op de club.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #321 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2010 Locatie: Zuid-Holland Leeftijd: 31
|
afgelopen maandaag een compleet EDF64 power systeem gekocht van AEORC bij HK voor mij t-38 talon, vandaag netjes binnen gekregen, en dit spul ziet er weer toppie uit! En best gek zo'n outrunner! ![]() ![]()
__________________ DX6I|PZ F4U Corsair|PZ Ultra micro P-51D|Sapac f-16|MTPLX Blizzard|HK Spitfire|Zagi|32j.old slowtick|MTPLX Sonic Liner |
| | |
| | #323 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
xt60 connectors, een laadkabel, 2 lipo's, 2 meter 3mm heat schrik, 6mm en 10mm wire mesh en nog wat klein gedoe
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #325 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
| Citaat:
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. | |
| | |
| | #326 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
__________________ 18 februari 2012 Indoor rijden (nitro/electro) !!! http://www.rcc-zoetermeer.nl MELD JE NU AAN !!! |
| | |
| | #327 (permalink) |
|
Kon het niet laten.... Panasonic TM60 Hd camcorder, 16gb intern goed voor 2 uur fullhd opnamen, en nog een class 10 sd kaartje ook van 16gb, te samen met een tasje........ Wou eerst de SD60, maar deze was niet leverbaar,dus dan maar de Twin memory gekozen. was ook maar 32euro duurder, en das exact de prijs van een goedkoop 16gb kaartje... ![]() Gewoon in nederland, bij de reguliere handel.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | Laatst gewijzigd door Psygho (Emil); 3 september 2010 om 23:03 |
| | |
| | #328 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 25
|
wilde de volledige RC hobby de deur uit doen ivm tijdgebrek... totdat ik zag dat tamiya een rallymodel heeft, toen meteen de DF-03RA subaru impreza 2007 besteld. Komt als het goed is morgen binnen maak er nu wel gewoon tijd voor haha weet nu al dat alstie bevalt er ook een DF-03MS komt |
| | |
| | #329 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2010 Locatie: Zuid-Holland Leeftijd: 31
|
Probeersel om de vluchten van mijn vliegtuig te gaan opnemen: Voor dat geld kon ik het niet laten: Turnigy KeyChain Camera
__________________ DX6I|PZ F4U Corsair|PZ Ultra micro P-51D|Sapac f-16|MTPLX Blizzard|HK Spitfire|Zagi|32j.old slowtick|MTPLX Sonic Liner |
| | |
| | #330 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
een FrSky ombouw kit voor mn F-14 naar 2.4Ghz te zetten met een acht kanaals en twee keer 4 kanaals ontvangertje
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |