![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 6 april 2006 Locatie: Zwalm Leeftijd: 34
|
Impulsief kopen? Elk toestel dat hier in huis staat/ligt/hangt allemaal in onderdelen verspreid over de vloer/tafel/buro/logeerkamer.En dan pas tot het besef komen dat ik tegenwoordig echt weinig tijd heb om te vliegen.Pas een zaak gestart en volgende week uitbreiding van het gezin.Nee,geen hond.Wel een dochter/zoon.Wie weet een nieuwe modelbouw(st)er.En dan zal er nog minder tijd zijn.En als ik dan terug iets nieuw zie zal het terug een impulsieve aankoop zijn. Maar voor de rest weinig impulsieve aankopen. |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Dat leert je wel af andere dingen impulsief te kopen.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 28 november 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 26
|
impulsive aankoop. naar de lhs gaan voor een potje secondenlijm. en de deur uitstappen met 3 servo's voor me heli die eigenlijk nog niet eens echt nodig waren. en een nieuwe telefoon. a 400 eurie loopt winkel in om ff voor de gein te kijken. ziet een leuk toestel, en zonder er over na te denken kopen. en wat me opvalt. dit soort aankopen gebeuren meestal in de eerste week nadat je je salaris gestort heb gekregen..
__________________ raptor 90 se - Ion-X2 - T-rex 250 - Protos 500 - kyosho jet illusion m.v.c. www.lenticularis.nl Laatst gewijzigd door Crash-Expert; 29 augustus 2008 om 19:15 |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: Ljouwert Club: LLC-Aeria
|
tsja, vandaag was ook een duur dagje.. heb een hele airbrush set gekocht met compressor en al die andere grappen.. mike
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2007 Locatie: Bergen op Zoom Leeftijd: 20
|
Vandaag een 2ehands zenderaccu gekocht, doet het nog prima! Binnenkort een nieuwe telefoon, mp3 speler, en dan een helicoptertje of een nieuw vliegtuig E-sky king of belt of een Extreme flight Vanquish
__________________ Modern art = I could do that + Yeah but you didn't. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2007 Locatie: Breda Leeftijd: 18
|
Ik heb 4 blauwe ledjes gekoct Nu even neon maken
__________________ SBhoutwerken voor al uw Steigerhout Meubelen en Interieur Maatwerk www.sbhoutwerken.tk |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Novak GOAT Bl crawler regelaar, met Novak 18.5 crawler bl motor. En een zooitje Axial ax10 hopups(twv 140 euro), en dat terwijl ik de wagen zelf nog moet bestellen!!!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Nieuwe 17" laptop om het forum weer op te kunnen nadat m'n andere (bijna) de geest gaf en een nieuwe Nokia N95 8GB
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2003 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 47
|
Net maar een YS63 met steun besteld, uit Japan. 10 minuten daarvoor Simprop Solution XL gekocht, ophalen uit Duitsland. En zit nu nog te twijfelen over een MVVS 26, zal dus ook zo wel de bestelling plaatsen, en als ik daar toch bestel weet ik nu al dat er nog ruim 200 euro meer aan onzin meekomt. Ja... maar ik rook niet! GJ
__________________ www.F5B.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |