![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juli 2007
|
De titel zegt het al, plaats hier wat je nu weer heb gekocht, natuurlijk modelbouwspullen maar wellicht ook een nieuwe auto of zelfs een huis, een reis of iets aparts? altijd interessant om mede te delen! ik begin wel met mijn aankoop van gisteren: Busje revell grond verf, busje candy green, een 45 mm prop en een meter krimpkous, allen t.b.v. mijn bootje |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Ja, leuk topic.... Deze week een Graupner Carisma GT14 Pro en wat extra reserve-onderdelen besteld om mee te gaan doen aan de M-Auto Wintercompetitie. Twee weken terug een Graupner Ultra Duo 50 Plus lader omdat twee Ultramet 16's wat onhandiger was om mee te nemen en de 50 allemaal (nutteloze) opties heeft (belangrijkste was dat je kon zien hoe laat het is Een paar maanden terug een Graupner Monsun elektro-vliegtuig, spanwijdt 159cm met alle toeters en bellen erop en eraan. Nu nog echt leren vliegen. De rest wil je niet weten.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Gisteren een schakelaar gekocht voor de Calmato ![]() Over de rest hou ik maar op, dan krijg ik ruzie met mijn vrouw
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Nee, vanavond herverbouwen thuis, ook zo'n impulsief iets wat meer tijd vergt dan wenselijk.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
- Broodje ham/kaas gezond (zonder mayo) - Broodje Filet American - Half litertje melk mmmmmmmmm, lekker bakkertje hoor
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik ben bang dat ik vanavond ook iets aan het lijstje kan toevoegen.......
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Tsjeee, alles wat ik de afgelopen jaren heb gekocht....als ik voorbeelden ga noemen wordt ik zelf droevig ![]() De ergste is toch wel een TA05R die ik al een jaar in huis heb maar nog nooit heb gereden. Ook de Elcon delen voor de Marder die al een jaar (of langer) wachten op montage. en ook no.... neeeeeee niet verder gaan!!
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2006 Locatie: hapert (NB) Leeftijd: 20
|
ik heb een paar weken geleden een kyosho mini inferno van bcs overgenomen Jeroen
__________________ Hier moest een mooi japans gezegde komen.... Na lang zoeken: "Als ūt nie past, pakte ūn grotere hamer" |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 18
|
Vorige week Generatortje van 900 watt gekocht om de 10C packs te kunnen laden (en om koffie te kunnen zetten op het veld natuurlijk hahahaha Gisteren 2x futaba S9551 digital (190 euro |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |