![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #241 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Haha, nee de schaatsen ga ik morgen eens op zolder pakken. Ik zal ze gelijk even netjes slijpen. Omdat het knutselen nu ook beter gaat, hoop ik dat het met schaatsen ook wat beter gaat. Indertussen ook weer met joggen begonnen. Het zal even duren voor ik zweet brrr koud, hehe. De buurman heeft de kast ondertussen al 1 keer gegrond, en is bezig met de eerste aflak. |
| | |
| | #242 (permalink) |
|
Vandaag de kast in elkaar gezet en de computer aangesloten. Het is voor mij wel weer een leermoment geweest. In het vervolg schilder ik zelf de kasten die ik maak, het is te veel werk geweest om hem zo te laten schilderen. Ze zijn er enorm blij mee dus dat is mooi, maar als er iemand komt en er wodt gezegt dat ik die kast gemaakt heb vind ik dat vervelend, want dan heb ik straks niets meer te doen in de winter. Maar op de foto ziet hij er mooi uit. ![]() ![]() ![]() Het volgende project is ondertussen al weer getekend en de platen besteld. Binnenkort dus weer meer. |
| | |
| | #243 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Nice bert Vergeet je je bouwhok niet? Stevo
__________________ |
| | |
| | #246 (permalink) |
|
Zo het begin is weer gemaakt. Ik merk wel dat ik er minder zin in begin te krijgen het wordt tijd om meer naar buiten te gaan. Vanmiddag mijn derde tochtje op de skeelers gedaan. Het asvalt is toch stroever dan ijs. Mijn eerste broek is kapot volgende keer toch mijn beschermers maar aan doen.hehe 14 kilometer tochtje verder goed doorgekomen. Toch een leuke sport goed blijven oefenen zeggen we dan, al het echt goed ga koop ik goede skeelers. Maar goed de laatste kast staat al weer in de steigers. Er is nog niets gelijmd want overal moeten nog profieltjes aankomen. Dat kunnen de buurtjes zo beter zien dan dat je het van te voren vraagt. Het linkse gedeelte is om de verwarming weg te werken, en rechts wordt een schoenenkast met schuifdeuren. ![]() ![]() |
| | |
| | #248 (permalink) |
| |
| | |
| | #250 (permalink) |
|
Haha dat moet ook want anders kan je beter bij ikea kopen. Ik betaal al meer aan materiaal als bij ikea een komplete kast kost. Gisteren kwam ik nog net op tijd een fout tegen. De bovenkast was te diep de wc deur die aan de andere kant van de gang is kon niet ver genoeg meer open. Je moet scherp blijven hehe. Hij kan nu ver genoeg open volgens de buurtjes. Ik ga er nog wel een dopje op plakken voor de stukken uit de kast zijn. Morgen nog even naar de buurtjes om nog meer planken in de kast rechts te maken. Daar heb ik volgens mij ruimte over en dat is zonde. Het is een best lastige setje om te maken de aftap van de cv moet ook nog in het rechtse onderkastje, en ook een heel klein deurtje links om de radiator open en dicht te kunnen draaien. |
| | |
| | #251 (permalink) |
|
Vandaag niet veel gedaan. De achterschotten zijn pas gezaagd en zitten er in. En ik heb een proefje gemaakt voor een leuk profieltje. Het zit er erg leuk uit vind ik misschien komt dit in de plaat waar de haken opgeschroefd worden. Dan om de 10 cm of zo dan lijken het net kraalschrootjes. Het is alleen veel werk ik moet twee keer frezen voor 1 profieltje en dat moet precies op maat gebeuren ook. Met dit freesje doe ik dat. ![]() Zo ziet het er dan uit. ![]() |
| | |
| | #254 (permalink) |
|
Nu ik heb ze kunnen overtuigen dat de profielen erg mooi zijn. Even snel een stukje mdf met de deurprofielen gefreesd en ze vonden het prachtig. Ik kan dus weer aan de slag De scharnieren met softclose stiften gekocht en ook een ladeloper set gekocht die langzaam dicht gaat het laatste stuk. Ja er moet nog een lade in komen ik hou niet van loze ruimte er komen naast de jassen ook nog opberg plekken. We blijven ten slotte modelbouwers en zijn niet anders gewent dan in veelste kleine rompen te priegelen, hehe. Deze knoppen komen op de deur. ![]() En deze schuifdeurgreep in de onderste schuifdeuren. ![]() Ik kan dus weer aan de slag. |
| | |
| | #255 (permalink) |
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |