![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
Pas geleden hebben wij een tv gekocht. Deze blijkt niet aan de eisen te voldoen die wij eraan gesteld hadden. Wat ging er vooraf. Verkoper komt naar je toe en vraagt waar kan ik jullie mee van dienst zijn. Wij zijn eens aan het rondkijken voor een tv voor op de slaap kamer. Waar je eventueel ook media bestanden mee kan afspelen via usb stick. (avi, mpeg) Dat was geen enkel probleem volgens de verkoper met de volgende Samsung tv. Uiteindelijk hebben we ons dus toch laten overhalen om 150 euro meer uit te geven voor deze tv dan we uiteindelijk van plan waren. Bij thuis komst blijkt dat de tv helemaal geen media kan afspelen aangezien het gaat om de 5 serie en alleen de 6 serie kan dat wel. De verkoper kwam na 1,5 week ( hij was met vakantie) met de oplossing we ruilen hem om voor een 6 serie die eigenlijk 75 euro duurder is. Nou denk je dat is Service. Niet dus. Bij omruiling moesten we ineens 80 euro bij betalen( zijn dan al 210 euro over ons budget heen). Daar was dus voorheen helemaal geen sprake van. Als ik dat van te voren wist had ik het al nooit geaccepteerd. Daarom hadden we besloten om de verkoop overeenkomst te ontbinden aangezien we niet het produkt gekregen hebben waar we naar opzoek waren. Nu wil de verkoper geen geld terug geven alleen maar een tegoed bon. Kan ik dit weigeren en geld terug eisen????? |
| |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
lijkt me meer een vraag voor de consumentenbond, niet voor een modelbouw forum
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Gewoon op een druk moment die winkel ingaan en flink luid praten. Vaak is dan de bereidbaarheid wat groter Alternatief is een Asus O play kopen voor +/- 85 euro. Die speelt ALLES en ook via een netwerk.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Klik.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |