![]() |
| | #34 (permalink) |
| Guest
|
Ik had gisteren zwaar getafeld en kreeg toen ik jouw berg zag een opwelling.. dus heb ik een stukje naast jouw berg even flink zitten kleien, zo'n mooie dampende bruine jongen neergelegd, ECHT een berg man.. Toen bleek jouw berg helemaal geen berg te zijn, mijn berg, dat was pas een berg.. dat van jou meer een molshoop achtig iets. De berg is dus nu van mij! [sup:d1c0144175]en ik vraag mij af of de wens van anderen om 'm te bezitten, wel gezond is[/sup:d1c0144175] |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
stuurt de ontreinigingsdienst voor chemische afval verwerking en klaagt mr-02 en peter-jan aan voor de gemaakte kosten waardoor ze failliet verklaard worden. zet de berg te koop inruil voor een grotere berg
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 12 december 2006 Locatie: Emmeloord Leeftijd: 22
|
Huurt een goeroe. Deze kende een paar leuke spreuken '' allakazie allakazoe die berg is niet van joe '' ''poef '' en ineens wilde je de berg niet meer '' allakazie allakaza '' deze berg is nu van '' De GooFa '' leuk mijn zonnige berg dus. |
| |
| | #41 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: maasmechelen Leeftijd: 18
| Citaat:
de berg is van mij!!!!!!!!
__________________ FBI lid | |
| |
| | #42 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Tja, en dan ben ik nog niet eens aan de beurt geweest. Ik ben de belastingdienst en constateer, dat geen van jullie inkomstenbelasting heeft betaald en btw heeft afgedragen. Ik leg jullie een boete op en confisceer al jullie bezittingen, de berg en dit hele draadje. De berg is nu staatseigendom en wordt omgebouwd tot een rustoord voor overspannen modelbouwers. Wat de staat met het draadje gaat doen wordt in de volgende ministerraad besloten.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
| Citaat:
Wat is het nut van dit topic en als je dan spelletje wil spelen,neem dan is iets normaals zoals: iemand geeft naam van voorwerp en een ander moet een afbeelding van da voorwerp hier zetten. Ma nee over ne domme berg en dode dat tot leven komen.... grtz
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |