![]() |
| | #5791 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Het kost me vreselijk veel moeite het hardop te zeggen (figuurlijk dan hé, ik zit hier natuurlijk niet hardop te zeggen wat ik aan het tikken ben): ik heb jou ook gemist.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| |
| | #5792 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
@ Arjan: "missen" is emotie. Kan je uitschakelen. @ Jan: al een pbtje gehad van Sven? Je mag meteen weer aan de bak! Verder op de Berg alles rustig, zoals altijd als jij met vakantie bent... Of een en ander oorzakelijk verband met elkaar houdt, laat ik even in het midden. (Bukt zich, duikt in een Fennek en sluit de luiken) En uiteraard ook voor jou en de rest van de Bergcrew: een goed 2011.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| |
| | #5793 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Heren, willen jullie a.u.b. een deel 2 opstarten van deze draad? In verband met het traagheidonderzoek ben ik alle belachelijk lange draden aan het sluiten en een volgende deel aan het (laten) aanmaken Robert
__________________ |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |