![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
Mooi verhaal over die Multipla! Citaat:
__________________ Serval.tk | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
Goh.. Er stond ergens een golfje uit de jaren 80, met een uitlaat van hier toto tokio, en dan ernaast een oude honda civic met felgele velgen.. je wist niet wat je zag. Fabrieks auto's die echt lelijk zijn.. 1) Multipla 2) Nissan Micra Cabrio 3) Ford Streetka (?? Wat heeft die ontwerper gedacht ) En voor de mensen die de subaru erg mooi vonden ( ik ook ) is je droom officeel verpest! Het 2007 schetsje : |
|
| | #21 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
vind ik wel grappig, smaken verschillen gelukkig (nee, ik heb hem niet
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Guest
|
tjonge jonge, wat hebben jullie toch allemaal voor een rare smaak. Ofwel willen ze een auto met ingebouwde sneeuwruimer of er moet een picknick tafel achterop zitten. Geef mij die leuke auto uit de eerste post maar, dan heb je een aparte auto die overal en altijd aandacht trekt en daarnaast ook nog eens super goedkoop is. Als er al fabrikanten met originele modellen op de markt komen worden ze uitgelachen, men wil immers allemaal van die eenheidsworst/auto
|
|
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 29 november 2005
|
jongens kom op he, ik heb nog niks afschuwelijkers gezien dan die citroën ami die ik als eerste plaatste, dus dat moet beter kunnen, of zou er geen lelijkere auto bestaan? En hier dan nog de meest lelijke ouwe amerikaan ooit bedacht.
__________________ Breng mij de eerste normale mens en ik zal hem genezen. |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 november 2005
| Citaat:
zo'n prehistorische draak. Heb je dan helemaal geen medelijden met moeders met kleine kindertjes? Het is maar goed dat mijn vader nooit zo'n muf krot op wielen heeft gehad toen mijn moeder zwanger was van mij, want dan was ik net zolang in mijn moeder d'r buik blijven zitten totdat ie dat hok verkocht zou hebben. Anyway, smaken verschillen inderdaad Theo, dus daarom leek het me wel leuk om dit grappige topic te starten, want er zijn zat auto's die eigenlijk verboden hadden moeten worden om in het daglicht te verschijnen.
__________________ Breng mij de eerste normale mens en ik zal hem genezen. | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2004 Locatie: oss Leeftijd: 21
|
multipla is goor, en ook die chrysler lijkwagen is niet om aan te zien.. een volkswagen kever komt er ook nooit in en een porsche 911 al helemaal niet...
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Die rode Ford Ka is echt netjes hoor, niet mijn smaak maar echt mooi gedaan om hem zo te krijgen. Vorigjaar reallife gezien. http://www.rc-cropduster.com/users/j.../fordka_02.jpg Deze stond bij mij op school. ![]() Ford Escrot wannabee Cosworh. En ook lelijk MAZDA 121 ![]() Nieuwe impreza
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |