![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
|
ben ik met je eens,als die een ongeluk hebben zit je ook niet veilig he
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2004 Locatie: oss Leeftijd: 21
|
die nieuwe subaru (stationcar) vind ik niet lelijk, maar het is gewoon geen impreza meer een twingo vind ik trouwens ook retelelijk... en over de auto in de post hierboven, geeft dat ding nou downforce vanwege de vorm, of word voorkant van de auto gewoon door het gewicht van het kreng naar beneden gewerkt
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
In die kleuren wel ja. Ik vind de Wiesmann GT echter een bijzonder fraaie auto. Ouderwetse vormgeving in een nieuw jasje. Heel strak. Uitgerust met een BMW 3.2 V8 die goed is voor 255kW - 343pk, welke hem in 4,6s naar de 100km/h lanceert. Er gaan geruchten dat de 380kW - 507pk V10 uit de M5 erin gaat komen op lange termijn. ![]() ![]() TVR Sagaris is ook zo'n mooi voorbeeld. Bijzonder.
__________________ Serval.tk |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
| Citaat:
![]() Da's geen stationcar. Maar goed, lelijk is ie wel.
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... | |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 november 2005
| Citaat:
meteen inruilen voor dit programma, want dit is pas echt een vakman. Dat american choppers komt me nu na al die jaren onderhand de neus uit, en heb ik het wel gehad met hoe ze een frame uit het rek trekken en een paar toeleveranciers 3/4 van het werk laten doen. Oja, paul jr mag dan nog samen met rick en vinnie een spatbordje en een tankje in elkaar neuzelen zodat ze weer kunnen roepen dat het hun product is. Nee, dan is banglabangers toch een stuk vakwerk, want probeer het maar eens om zo'n auto met 3e wereld gereedschap in elkaar te zetten. Het is dan onderhuids nog wel een sloopauto, maar het gaat om het design, en dat vindt ik dan uitermate knap gedaan, zo knap dat ik vindt dat ze deze man gewoon een vet betaalde baan bij een topmerk moeten geven, want ik denk dat er geen europeaan te vinden is die met 3x niks in no time een hele body kan ontwerpen.
__________________ Breng mij de eerste normale mens en ik zal hem genezen. | |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Ja, is zeker knap. ![]() ![]() American Hotrod is ook een leuk programma, maar American Chopper mogen ze gelijk schrappen inderdaad.
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Dat wou ik even kwijt | |
|
| | #44 (permalink) |
|
Nou, dat is dus wél simpel. Die Rick heeft zeker vaardigheden als plaatwerker. Zonder twijfel. Maar er zijn meer plaatwerkers die metaal kunnen shapen met een engels wiel en pons etc. Beetje vaardige werktuigbouwkundige komt een heel eind zal ik je zeggen. De kunst is echter om innovatief te blijven, en daarbij komen de ideëen van Paul Jr. om de hoek kijken. Feit blijft echter dat het een simpel concept is, die driedubbel over de kop gaat. En met al dat geschreeuw en gescheld houden ze het programma interessant, anders viel er weinig te zien.
| | |
| | #45 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
hmmmm de opel manta. zoveel als je er vroeger zag, zo zeldzaam zijn ze nu in het straatbeeld (gelukkig)
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |