![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1502 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Haha wie weet Uiteindelijk heeft de prijs met de MM actie me er toch van overtuigd om voor de 7D. Ik ging naar de MM met het idee om een 60D te halen. Toen bleek dat standaard de MM al diverse 10tjes goedkoper was met de 7D als de goedkoopste in de Pricewatch van Tweakers. Dan ook nog zonder de BTW met resultaat een erg nette prijs onder die magische grens van 4 getallen.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #1503 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Locatie: Leidschendam
| ![]() Waterdrop by Alex van Dijk1, on Flickr ![]() Waterdrop by Alex van Dijk1, on Flickr ![]() Waterdrop by Alex van Dijk1, on Flickr ![]() Waterdrop by Alex van Dijk1, on Flickr ![]() Waterdrop by Alex van Dijk1, on Flickr ![]() Waterdrop by Alex van Dijk1, on Flickr Wat vinden jullie ervan
__________________ Een echte bever drinkt aalbessenjenever Und klicken Sie hier für meine Flickr Photostream. ![]() |
| | |
| | #1504 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2005 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 36
|
@Pasqual Mooie aankoop hoor, daar ga je veel plezier van hebben!! @alexandertje Ik vind ze allemaal nogal donker. De kleuren kan je beter niet in de nabewerking aanbrengen. Hier is een druppel serie van mij. Deze zijn gemaakt op een zwarte ondergrond (ovenplaat) en gebounced vanaf gekleurde achtergrond. Dat is een veel mooiere manier om de kleuren in de foto te krijgen. ![]() Drops by Peter Gol, on Flickr ![]() Drops by Peter Gol, on Flickr ![]() Drops by Peter Gol, on Flickr ![]() Drops by Peter Gol, on Flickr
__________________ Flickr... |
| | |
| | #1505 (permalink) |
|
Vraagje welke lenzen gebruiken jullie voor het fotograferen van deze druppels?
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #1506 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 april 2007 Locatie: Heffen, Mechelen, Belgie Leeftijd: 22
| Citaat:
de foto's van alexandertje zijn met een vaste 55mm getrokken, diafragma 10 Mvg, Matanza
__________________ Vliegend: MiniMag, Quadcopter, Diamant => Spektrum DX-8<= | |
| | |
| | #1507 (permalink) |
|
Zeauw, Weer even terug, teveel op eosdigitaal en photography-on-the.net gezeten de laatste tijd, Ik ga jullie nu weer een heel erg plezier doen met een paar foto'tjes van mijn kant , ik hoop dat jullie het leuk vinden, reacties ? graag! kritiek : alleen als het goed opgebouwd is Foto's met 70-200's gemaakt: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en foto's met mn nieuwe pretlensje : 50 mm f/1.8 II ![]() ![]() ![]() ![]() zeauw, genoeg spam voor de komende tijd Fijne dag nog! Odin Laatst gewijzigd door skyhigh; 3 februari 2011 om 22:52 | |
| | |
| | #1508 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Locatie: Leidschendam
|
@Amstel76 Bedankt voor je reactie, je hebt helemaal gelijk. Jouw druppels zien er geweldig uit. Ik ga het ook eens proberen alleen heb ik (nog) geen externe flitser, dus dat word mischien experimenteren. @skyhigh Mooie foto's, bij die eerste lijken de vliegtuigen zo klein vergeleken die onwijs grote wolken
__________________ Een echte bever drinkt aalbessenjenever Und klicken Sie hier für meine Flickr Photostream. ![]() |
| | |
| | #1511 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2006 Locatie: Groot Ammers Leeftijd: 32
|
Mooi Cristian, goed helder en lekker scherp. Kan ook bijna niet anders met zo'n super combinatie he
__________________ Ik gebruik nooit Google, mijn vrouw weet alles. Landcapes by Jesse de Boom, on Flickr |
| | |
| | #1512 (permalink) |
|
Op de momenten dat ik tijd had was het steeds slecht weer buiten met regen. Dus nog niet echt foto's buiten kunnen maken. Maar moet zeggen ben erg tevreden. Zeker bij hogere iso's is bijna niets te zien in vergelijking met mijn oude 350D. Hieronder even een voorbeeldtje. Zijn wel 2 verschillende foto's maar denk dat ik bij de foto van de 350D nog meer licht beschikbaar had. Die foto is genomen op de Zoom Experience en ze zat achter een lekker lampje wat te zien is in haar ogen. Beide zijn ISO800. Volgende week een dagje naar de dierentuin dan moet het wel lukken om wat meer foto's met de 7D te maken. Op mijn Flickr staan ze iets groter en heb ik nog wat meer staan. Canon 7D: ![]() Canon 350D:
| | |
| | #1513 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Vanmiddag een rondje gelopen met m'n zoon. Kwam een poeltje tegen met een bankje d'r bij. Een stuk of wat foto's geschoten en de beste er uit gezocht. ![]() ![]() Nu ze zo onder elkaar staan zie ik dat het gras een andere kleur heeft op beide foto's. Hmm... Met bewerken ontstaan? Zal de bron foto's eens bekijken Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #1514 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2006 Locatie: Groot Ammers Leeftijd: 32
|
Nee Wim, dat komt door het verschil in belichting, foto 1 is gemaakt met een sluitertijd van 1/60 en foto 2 met 1/320, dat is ruim 2,5 stop verschil. Foto 1 is dus lichter dan foto 2, dat is ook goed te zien in de zwarte delen van beide foto's, het zwart in foto 2 is veel donkerder. Op welke programma stand zijn de foto's gemaakt ?
__________________ Ik gebruik nooit Google, mijn vrouw weet alles. Landcapes by Jesse de Boom, on Flickr |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |