![]() |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2005 Locatie: terneuzen
|
gaan we lekker over brommers praten mijn brommer tijd ligt al ver achter mij,maar ik heb er dan ook heel wat gehad.waaronder de honda MBX 80cc 6 Bak (duits) en een MTX 70cc 5 Bak (belgisch),ook nog een paar flink opgevoerde honda MT's,Camino's en een Yamaha DT en Derbi FDS,ook allemaal opgevoerd.ook wel eens een bekeuring gehad of de politie kwijt gereden..vroeger kon je ook nog lekker zonder brommerrijbewijs rijden helaas geen foto's,
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust |
| | |
| | #152 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
Later toch een scooter aangeschaft (toen ik 17 was) en die heb ik nog steeds, rijd er alleen mee met mooi weer (en veeeeeeel minder dan vroeger), maar is nog steeds wel lekker op een mooie zomerdag ![]()
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Ik heb deze voor kleine boodschappen en vermaak : ![]() Welliswaar een motorfiets met kenteken en toch maar 50 cc. Haalt 100 km/h en remt prima
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #155 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2008 Locatie: - Rotterdam - Leeftijd: 17
|
Zozó, dat heb je mooi geflikt dan... Ik heb de pech dat ik ook nog praktijk moet gaan doen wat me waarschijnlijk zo'n kleine 400 euro gaat kosten ![]()
__________________ E-Firestorm Mamba Max Pro 3700kv - BigScale FG Marder 23cc - Kyosho Pureten Alpha EP 4700kv Drift |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2006 Locatie: Naaldwijk(nl) Leeftijd: 19
|
gefeliciteerd gaat het nou wel door? ik bedoel, toen ik het deed (november) was er sprake van dat het een maand daarna ofzo zou worden ingevoerd. maar dat werdt het ook niet.. Ik ga over een week mn brommer halen Groeten, Ruben
__________________ FG Marder | Hormann HT2 |
| | |
| | #158 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2006 Locatie: Almelo Leeftijd: 19
|
Hier waren er ook HEEEL veel gezakt,haha Dat ene foutje wilde ik ook nog verbeteren, maar was net buiten de tijd Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
|
Ik snap niet wat de jeugd van 15/16/17 zo vet vind aan legale brommers. Zou iemand me dit kunnen uitleggen? IMO: ze maken een teringherrie, en komen niet vooruit. Ik wou ook eerst in Juni dat AM (was AM toch?) rijbewijs halen totdat ik zag dat je max. een 50cc motor en max. 45 km/h mag gaan. Op mn fiets ben ik nog sneller |
| | |
| | #160 (permalink) | ||
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
| Citaat:
De ouderen tegenwoordig heb je het denk meer over... wij doen ze alleen maar opvoeren
__________________ Citaat:
| ||
| | |
| | #161 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2006 Locatie: Naaldwijk(nl) Leeftijd: 19
|
volgens mij rijd er nog maar weinig jeugd rond met legale brommers hoor:P. als ik een beetje rondkijk en vraag op school, hebben de meeste de prop of vario er wel uitgehaald. dat je max. een 50 cc motor mag, vind ik zo gek nog niet hoor! als je bij een schakel hem ontgrenst, rijd je ook 80. dus zit kracht zat achter. wat wil je dan, stel pubers al op een motor zetten op hun 16de? maar jij vraagt wat de jeugd zo vet eraan vind? nou mijn vraag, waarom wou jij een brommer gtz
__________________ FG Marder | Hormann HT2 |
| | |
| | #163 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
|
Hoezo...? omdat je zonder remmen, zonder uitlaat, zonder een vrouw vriendelijk zadel en met een draadje in je handen zit om gas te geven... plus nog is als een beunhaas als op je afbeelding deruit ziet ( zo zie ik de mensen voor me die op zo`n ding rijden) Dan vraag ik me af of dat negatief of positief is nietteserieusnemen
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #164 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2008 Locatie: - Rotterdam - Leeftijd: 17
|
Doe mij toch maar een speedfight of aerox
__________________ E-Firestorm Mamba Max Pro 3700kv - BigScale FG Marder 23cc - Kyosho Pureten Alpha EP 4700kv Drift Laatst gewijzigd door Banana; 8 mei 2009 om 17:56 |
| | |
| | #165 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Laren Leeftijd: 19
|
Ik ken zelf ook geen een jongere (16-20 jaar) die std rijdt! het is gewoon saai Ik rij wellis waar ook opgevoerd met m'n senda,en heb gister een paar sprintjes gedaan tegen een 70cc scooter. Je moet gewoon weten wanneer je wel en niet hard kan rijden, ik ging opvoeren om lekker mee te kunnen rijden in het verkeer, en dat lukt nu aardig. Verder ben ik nog bezig met een 70cc blok voor m'n aerox hier moet ongeveer 15 pk uitkomen, natuurlijk ga ik hier soms mee op de weg rijden, je moet je alleen kunnen beheersen, en ik zie dat sommige jongeren dat niet kunnen @ peterjan: wat denken die meisjes dan? Over het cross stuur gebeuren: ik moet het wel op m'n aerox hebben anders pas ik d'r niet op, en ik vindt het gewoon veel leuker d'r uit zien als al die std stuurtjes. Ook heb ik achter een grotere veer d'r onder zodat het 'kontje' hoger staat.
__________________ 1x Bi wing*1x Picooz*1xminium= dood* 1x FG MB |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |