![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
| Citaat:
want zoals al bekend is wijkt een brommer km teller vaak wel 10 km/h af dus kan het zijn dat je alsnog maar 54 km/h haalt. want zover ik weet rijd de standaard tzr wel 45 km/h maarre mallosi 50 en yasuni uitlaat 21mm carb en de goede vertanding en je moet met een tzr 128 km/h halen (mits ook goed afgesteld) kameraad van me heeft er zo een gehad en was niet normaal. km/h is trouwens egt goed want hebben ze achterna gezeten met autoteller.
__________________ uuuhm... | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Klopt, het Minarelli AM6 blok heeft een zeer goede opbouw waardoor hij heel goed kan presteren. Daarnaast ligt het rendement van een versnellingsbak ook nog eens een stuk hoger dan een vario-overbrenging.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
| Citaat:
Zo was de scooter ongeveer toen ik hem kocht: ![]() Aan het eind van de rit was hij zo: ![]() Dus zwart-grijs met paars geanodiseerde details... De achterkap (let niet op het ranzige blok): ![]() Her ass: ![]() en een hele slechte Paint-shop van hoe hij moest worden, maar niet alles hiervan is gelukt omdat bijv de remklauwen niet geanodiseerd konden worden.
__________________ Veel en bouwen.
| |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2008 Locatie: Hoogwoud Leeftijd: 21
|
Haha jitze dat is een goede van je Ja ik weet dat de tellers afwijken, maar dan nog hij ging eerst op de teller rond de 50. Bedoel alleen dat een ontgrensde uitlaat nog steeds niet te snel hoeft te zijn op de rollerbank
__________________ Als het op is doen we zuinig |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
haha ja dat heb ik ook wel eens gehad met mijn tsx toen. die had 5 versnellingen maar die agent ging maar tot de 4e. toen liep die 75. had ik ook nog wel geluk mee ja anders was het officier van justitie geworden....
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2004 Locatie: Wormerveer Leeftijd: 43
|
Grappig om te constateren dat als de forummer zijn leeftijd boven de 30 is, er met wetsartikelen wordt gegooid... Ik reed vroeger ook brommer, een Puch Grand Grix, sterwielen, schijfrem en schakelen natuurlijk, niet schakelen is voor mietjes.... maar dat ding reed 65-70, en weet je wat het rare was, ik haalde er brommers die volgens hun eigenaren 90 liepen mee in!....
__________________ Team Serpent |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2005 Locatie: Den Haag Leeftijd: 20
|
hahahaha net aangehouden door de politie XD was gelukkig alleen een controle op rijbewijs en papieren. hij loopt nog niet zo lekker en als hij op de rollerbank moest ben ik bang op een vastloper.
__________________ |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2004
| Citaat:
Hoe zou het toch kunnen dat er zoveel nutteloze discussies in het brandstofauto-forum staan over het afstellen van een motortje? Simpelweg omdat de 15-jarige die zich heeft aangemeld met de vraag of zijn 3,5cc gloeiplugmotor beter loopt op Shell V-power ipv gewone benzine, een week later afsteltips aan het geven is aan andere beginners. | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
enne die van mij reed ook echt 90 politie nog xtje achteraan gehad en deze hadden het bevestigd. en wat jij zei had ik ook, kerels die beweerden dat ze 70cc hadden en 110 120 reden trok ik er alleen al finaal uit
__________________ uuuhm... | |
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Lid sinds: 4 mei 2004 Locatie: Wormerveer Leeftijd: 43
| Citaat:
Citaat:
__________________ Team Serpent | ||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 24
|
Nee, tegenwoordig wijken autotellers zeker geen 10% meer af. Vanaf dat een auto ABS heeft, wordt de snelheid gemeten adhv de ABS wielsensoren, en niet meer met een kabeltje. Dus da's een stuk nauwkeuriger geworden.
__________________ <-- Universeel demonteer tooltje. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Heb hier al 5 jaar werkloos een Citta Gilera snorfiets (55Km/u) in de schuur staan Deze zomer maar eens onder het stof vandaan halen
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Niet alleen in het autoforum, maar helaas ook in het vliegforum op vele plaatsen, en dat wordt steeds erger. Ik rij lekker goedkoop naar mijn werk met een Vespa Si, helaas is deze de laatste tijd enkele keren uitgevallen. Mijn reserve Vespa Ciau krijg ik niet meer goed lopend, motor blijft niet netjes lopen, zal binnenkort eens helemaal uit elkaar moeten. Als die dan weer goed loopt gaat de Si in reparatie zodat die ook weer betrouwbaar blijft lopen. | |
|
| | #29 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2007 Locatie: Maarssen Leeftijd: 18
| Citaat:
Zet voor de gein maar eens een gps in je auto waarop je de snelheid kunt zien..
__________________ Hpi Baja 5B SS volledig GH Aluminium, Trevor Simpson Reedcase, 29,5cc TS ported, VRC side Bigbore Pro pipe Hpi Baja 5B RTR, 28,5cc, Pase Membraam, Rear Dominator. | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
|
GPS is wat dat betrefd het zuiverste. Alleen beetje jammer dat hier dan meteen met regels gegooit worden dat je maar 45km/h mag... Alsof jullie ouderen nooit met de zundapjes bezig zijn geweest?! Inmiddels weten we dat we te hard rijden... Alleen 45 rijden is ook telkens niks. ik rij zelf op een Runner 2004 met alles gewoon standaart ontgrenst. @ teller 80. als ik erbij gaat leggen, vanwege stroming met gladjes weer zonder wind 85 km/h op de teller. Over 2 weken carter polijsten en gianelli silencer deronder. ![]() ![]() ![]()
__________________ Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |