![]() |
| | #1471 (permalink) |
| Lid sinds: 16 maart 2009 Locatie: barneveld Leeftijd: 17
|
hmm, mijn brommer staat al sinds maandag buiten onder een afdak op school. ik hoop dat er niet kapot gevroren is al ben ik daar wel heel bang voor. vooral het schijfremsysteem kan er wel een mee op gehouden zijn. vandaag gaan we hem ophalen. |
| | |
| | #1473 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Vandaag weer ff door de sneeuw gemoeten, was gelukkig al een stuk verder weg als gisteren! Bijna onderuit gegaan toen ik een inrit op wou draaien, voorwiel bleef rechtdoor gaan
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #1475 (permalink) |
|
zojuist een vespa SI opgehaald. de tomos revival is verkocht en wordt woensdag opgehaald. vespa si is een stuk degelijker van bouw en zuipt ook veel minder en maakt minder herrie. er zit nog wel wat werk aan maar daarvan zal ik v/d week nog wel wat foto,s posten. |
| | |
| | #1476 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: westervoort Leeftijd: 15
|
zundapp staat ook tekoop!! nu nog een condensator vinden voor in de ontsteking. @wilbert, ik vind zo'n vespa niks. je hebt niks tussen je benen zitten. ga je wel weer je karretje er achter maken? max
__________________ fake wings are for penguins |
| | |
| | #1478 (permalink) | |
| Citaat:
Condensator weet ik dan mischien wel een adresje voor! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << | |
| | |
| | #1479 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: westervoort Leeftijd: 15
|
zundapp GTS 50 met 4bak uit 1977. morgen maar eens bij de fietsenmaker, scooterzaak en anders de motor zaak proberen. of massink en welk adresje???? max
__________________ fake wings are for penguins |
| | |
| | #1480 (permalink) |
|
pb
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #1481 (permalink) |
|
zo, we zijn vandaag weer lekker bezig geweest. het blok is helemaal gereviseerd. nieuwe krukaslagers,keeringen,naaldlager,zuiger,pakkingen en verdraait goed schoon gemaakt. broer die lekker aan het stoken is om de krukaslagers te monteren: ![]() het blokkje is weer helemaal top! ![]() ![]() ![]() naast de ciao van me broer ![]() dit is jammergenoeg een plek roest op het frame: ![]() voor de rest komt er volgende week een grote bestelling met niewe kappen,voorspatbordt,veren en nog veel meer om de brommer weer in een goede en gezonde staat te maken. Mvg wilbert |
| | |
| | #1482 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2008 Locatie: - Rotterdam - Leeftijd: 17
|
Lekker bezig! Krukas mooi gecentreerd? Wel klein blokkie trouwens
__________________ E-Firestorm Mamba Max Pro 3700kv - BigScale FG Marder 23cc - Kyosho Pureten Alpha EP 4700kv Drift |
| | |
| | #1483 (permalink) |
|
jep broer heeft het blok gereviseerd. heb zelf nog nooit met vespa,s gewerkt en hij heeft er al heel wat van die blokjes gehad en gerviseerd dus hij weet precies hoe ze in elkaar steken en hoe ze gerviseerd moeten worden. krukas zat wel wat vast maar na centreren loopt hij perfect soepel! hij wordt lekker standaart, gewoon 50cc een normaal carbje en een klein beetje snellere uitlaat als standaard. wordt gewoon een oerdegelijke brommer die een stuk betrouwbaarder wordt als de tomos. deze had wel eens de neiging er mee te stoppen onderweg en dat wil ik dus nu absoluut voorkomen door gewoon goed op te knappen en er echt iets goeds van te maken. de tomos is vanmiddag verkocht, was wel een hele leuke brommer maar hij ging veelste hardt (75+) voor waar ik naar school ging en maakt ook een hoop kabaal. als de onderdelen binnen zijn zal ik een paar fototjes maken van de kappen en de veren. Mvg wilbert |
| | |
| | #1484 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Hmm neos 4 taktje blijft zuinig, ook in deze koude van afgelopen tijden. Vrolijk weer 1:52,6... Zeker omdat ik vanwege de kou het gas wat verder los getrokken heb, om sneller op plek van bestemming te zijn... Zalig, zeker met de huidge prijzen
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #1485 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Oudemirdum, Friesland Leeftijd: 15
|
Grappige vespa. Ik ben momenteel bezig met een Sparta 3V, ik heb zelf een Aprilia sx 50 uit 2007. De sparta heeft een zo genoemde ''poep'' kleur. Zal binnen kort fotos plaatsen bij interesse....
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |