![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
rene even op je site gekeken, je hebt talent, het portret van teutel is ERG goed voor de novice spuiter hoor !!!! niet veel kunnen dat zo nadoen, fotos spuiten is 10 keer moeilijker dan welk afplakschema dan ook !! kudos. gerard edit, ik zie dat je vrouw de spuit vast houd
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2004 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 37
|
Gerard, Bedankt voor het compliment ! Maar inderdaad, zij houd de airbrush vast. Ze heeft er erg veel plezier in en het gaat steeds beter. Zelf doe ik er niet zoveel mee, ik vind het een erg mooi apparaat maar ik ben meer van het bouwen en vliegen Dat over die kudo's zal ik thuis nog wel even moeten uitleggen.... René |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
zeg maar gewoon dat ze "goed bezig" is
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2008 Locatie: - Rotterdam - Leeftijd: 17
|
Hier mijn eerste zelf gespoten body: Zoals je ziet heb ik geen geduld:P Maar voor mijn eerste keer vind ik het lang zo slecht nog niet....
__________________ E-Firestorm Mamba Max Pro 3700kv - BigScale FG Marder 23cc - Kyosho Pureten Alpha EP 4700kv Drift Laatst gewijzigd door Banana; 2 juli 2008 om 12:59 Reden: foto's staken uit |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
Banana, Geduld is een schone zaak En gewoon veel oefenen ! Maar hoe heb je de body gespoten ? Aan de buitenkant ? Want bij de andere foto (van het witte aan de achterkant) leek het wel alsof je de buitenkant gespoten had. René |
| | |
| | #52 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 maart 2008 Locatie: - Rotterdam - Leeftijd: 17
| Citaat:
__________________ E-Firestorm Mamba Max Pro 3700kv - BigScale FG Marder 23cc - Kyosho Pureten Alpha EP 4700kv Drift | |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Guest
|
hallo mensen Ik ben al een jaartje bezig met airbrush, en heb nu mijn eerste échte airbrushpistool, nl de Standard Class van Revell. Ik had eerst de Starter Class, maar die was een beetje opgebruikt. Maar nu ik met mijn nieuwe spuit een stukkie wou doen, kon ik opeens maar 8-10 minuten spuiten??? Daarna kwam er geen verf meer uit de naald???? Ik gebruik een compressor, dus aan de lucht ligt het niet. Uitelkaar gehaald, schoongemaakt en dus weer geprobeert. en... weer niks ![]() ![]() .Nu blijkt dat de verf niet word aangezogen. Ik heb geen idee waarom, er zit nog genoeg verf in het potje, het gaatje is open, ik heb genoeg luchtdruk, naald en verstuiver zijn schoon. Heeft iemand AUB EEN OPLOSSING VOOR DIT PROBLEEM??????? Ik weet niks meer om het te verhelpen, en elke 5-10 minuten schoonmaken wil ik ook niet. Beter een spuit met een vloeibeker?? of een andere oplossing?? zet het hier neer, of stuur me pm een radeloze johan |
|
| | #54 (permalink) |
|
Klopt het dat het een single action spuit is ? Als je water in het potje doet, zuigt hij dat wel op ? Zoja, heb je grote kans dat je verf te dik is. Zuigt hij het water niet op is er wat anders aan de hand. (geen idee wat) Succes, René |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Guest
|
jep, het is een single action, en water en schoonmaakmiddel zuigt hij probleemloos op, ik zal de tijd eens meten hoelang hij dat doet, en als hij dan ook stopt dan kijk ik wel weer verder. idd, nu ik diep in mijn geheugen graaf (een half jaar terug) had ik deze spuit van iemand geleend en mijn verf zelf verdunt. toen heb ik bijna een half uur moeiteloos bezig geweest mvg, johan |
|
| | #56 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2003 Locatie: Zeeland
|
Bij starter class kun je bijna de verf onverdund er doorheen jagen, zo groot is het gat. Een spuit met naald ed komt het wat nauwer aan op de afstemming van luchtdruk, viscositeit van de verf en de hoeveelheid verf die langs de naald gaat. ontluchtingsgaatje van de pot dicht? tip dry? verf nevel droogt op bij de tip van de naald te weinig luchtdruk? verf te dik? Edit; Overigens is dit het draadje met tutorials & handige links. Niet direkt de plek om een dergelijk probleem te behandelen. Affijn dat moeten de mods maar even regelen. Nog een aardige tutorial pagina: Airbrush Tutorials*-*AirbrushTricks Laatst gewijzigd door victorymarc; 4 augustus 2008 om 22:00 |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 juni 2005 Locatie: Voorburg, The Netherlands Leeftijd: 53
| Citaat:
Veel van de links verwijzen naar Novogate en die heeft helaas permanent zijn deuren gesloten. ![]() Ruud
__________________ Modelvliegen is pas leuk als je het samen doet Eigen site in de maak: www.hunter58.nl | |
| | |
| | #60 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 januari 2009 Locatie: Brakel, Belgium Leeftijd: 31
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |