![]() |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Komt denk ik wel goed :P Net de 2e laag primer erop gespoten HEEEEEEEL misschien vanavond de 1e laag groen (zijn er 2 of 3 nodig), anders morgen En dan aan de slag met de kwast :P
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
GOED tussenverslagje van de funjet van sven. What color did you order sir, green, GREEN YOU SAID.......? Dit zijn mijn vrienden in deze klus De primer. werkt PERFECT. heb het verschil ook al geprobeerd (met /zonder) En zonder krijg je de groene motip zo weer af gehaald met je vinger/nagel.... na de primer: no way, blijft mooi zitten. Kleine delen in de primer, je ziet een beetje doffe waas (dat is de primer) Uiteraard wat dingen netjes afgeplakt. Funjet zelf in de primer (wederom: de doffe waas is de primer) Alles hangt in de primer te drogen *KUCH*groen*KUCH* En dat is de 1e laag nog maar.... Veel groener kan niet.... toch??? (vast wel na de 2e laag Hatseflats :P Die motip spuit prima, veel dunner als bijvoorbeeld die tamiya busjes, waardoor je eigenlijk bijna geen kans op druipers hebt Zooooooo dat is de tussenstand, morgen ronde 2 voor de groene verf
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 37
|
Ik kreeg de vleugels niet mooi egaal gespoten. Na een wat nadere inspectie bleek de bovenkant van m'n vleugels (na het spuiten) een beetje aan te voelen als schuurpapier. Waarschijnlijk heb ik op de vleugels iets teveel van die Multiplex primer gedaan (met een watje er lichtjes overheen gewreven, blijkbaar iets te lang....)
|
| | |
| | #80 (permalink) |
|
met een watje? zitten er dan geen vezels in de lak, die hard zijn geworden? Alles is nu al vrij egaal groen, hoewel je de spuitbanen nog wel ziet. Ik hoop (weet bijna zeker, en uit ervaring) dat dat bij de 2e laag verdwenen is
| | |
| | #81 (permalink) | |
| Citaat:
De canopy ziet er perfect uit, alleen bovenop de vleugels is het minder gelukt... | |
| | |
| | #82 (permalink) |
|
Het orangje is trouwens super fel, het doet echt pijn aan de ogen: ![]() De onderkant heb ik gewoon met een zwarte watervaste marker ingekleurd: Laatst gewijzigd door Douwe74; 17 augustus 2010 om 20:52 |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Fotos doen fluor kleuren altijd minder mooi dan in het echt. De fototjes van mijn spacescooter zijn op de foto altijd een beetje verschoten, terwijl je daar in het echt bijna niets van ziet.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #85 (permalink) |
|
Nou, dan DACHT je dat het nie groener kon..... NOUOUOUOUO DUSWEL!!! SOmmige delen lijken lichter op de foto, en dat zijn ze ook Zijn namelijk de delen die niet groen blijven, en in de spuitbus zat maar net genoeg voor hetgeen er nu gedaan is fotoooossssssssss: Dit is dus na de 2e laag, en zelfs op de foto's zie je het verschil :P Over 2 uur is het spul droog, dan ga ik misschien nog wel met de kwast aan de gang. Anders morgen.
| | |
| | #87 (permalink) |
|
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog Laatst gewijzigd door BadBert; 18 augustus 2010 om 19:08 |
| | |
| | #89 (permalink) |
|
Ennnnnnnnnnn weer een stapje verder: alles wat wit moet zijn, zit in zijn 1e laag wit komt nog 1 laag overheen, dekking valt me goed mee!!! 1 kant van de vinnetjes is wit, waar ook checkered flag patroon op komt Het groen komt zo nog beter uit, en straks met het zwart...... wordt het een plaatje!! Morgen de 2de laag wit
| | |
| | #90 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
witte dingen groen maken en dan weer wit ? had je dat niet beter af kunnen plakken ?
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |