![]() |
| | #106 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
| Hij is echt mooi geworden, vind ik zelf ook hoop dat de verf goed blijft zitten
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #107 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Ik heb hem inmiddels aan de haak hangen, het is echt weer een model om trots op te zijn. Pieter heeft zijn picojetje weer verdient. Alleen hoop ik dattie nu wel weet dat hij voortaan altijd de sigaar is voor spuitklusjes.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #108 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
| Citaat:
volgende project: de twinstar :P (jup, ook van sven)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog | |
| | |
| | #109 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
leuk gelukt. effe zeiken, "de zwarte vierkantjes op de winglet komen niet in lijn met die op de romp" nee hoor leuk zichtbaar design schat ik.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #110 (permalink) |
|
het scheelt neit veel, maar je hebt gelijk :P dacht er pas aan dat te controleren toen ik al klaar was :P lol en zichtbaar gaat het zeker zijn!!!
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2003 Locatie: Veendam Leeftijd: 46
|
Een schildersbedrijf bij ons in de buurt vult zelf spuitbusjes met verf, de lege busjes zijn ook van het merk Motip, ik had nog een spuitbusje met primer staan bij mij op de plank, deze even geprobeerd op een oude vleugel van een easystar, en ja hoor van veraf en ook bij dichtbij spuiten geen oplossing van de materialen, zal er in deze spuitbusjes ander drijfgas zitten ???
__________________ vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen |
| | |
| | #112 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 37
|
Even een waarschuwing van een beginner. Bij het spuiten van m'n funjet iets te fanatiek bezig geweest (lees te veel verf ineens ) en nu zijn de ailerons en de achterkant van de vleugels een beetje krom getrokken
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) |
| | |
| | #113 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2006 Locatie: De Efteling Leeftijd: 39
|
Tjonge Douwe, das goed balen. Ik had nog zo gewaarschuwd.... Ik heb hetzelfde meegemaakt, die Funjet heeft nooit meer lekker gevlogen. Zorg voor flink wat Up trim als je er weer mee gaat vliegen, die van mij dook als een speer de grond in met de trim neutraal. Een mm of 3 up trim had ik nodig om rechtuit te kunnen vliegen. je kan je wel voorstellen dat dit erg veel snelheid kost. |
| | |
| | #114 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb alleen de bovenkant gespoten en bij mij was de afwijking naar boven, als ik gas gaf ging ie bijna direct een looping in ![]() De volgende funjet is onderweg...
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) | |
| | |
| | #115 (permalink) |
|
zonde douwe.... je moet echt goed dun spuiten, eigenlijk vernevelen... Als je de primer gebruikt, heb ik uit tests gemerkt dat het daarna neit meer uit maakt. Als je de primer er dus heeeel dun over nevelt, en dat 2 of 3 keer, kun je daarna zo dik spuiten als je wil (nog getest op een stukje schuim). pin me er niet op vast... proberen is op eigen risico natuurlijk
| | |
| | #116 (permalink) | |
| Citaat:
Op naar de volgende poging!...
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) | |
| | |
| | #117 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2010 Leeftijd: 47
|
Kent iemand deze Motip Dupli Group Dupli-Color Motip Presto Colormatic: Deco Matt (styroporfest) en deze Motip Dupli Group Dupli-Color Motip Presto Colormatic: Polystyrene Primer Duplicolor van Motip voor Polystyrene. Maar waar te koop? |
| | |
| | #118 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
|
Ik weet niet waar je woont, maar googlen op Decomatt levert gelijk dit: www.keesklomp.nl: basis blijkt een winkel in Haarlem te zijn, http://www.keesklomp.nl/index_keesklomp.html Ik denk dat de meeste hobbiewinkels het wel hebben?
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |