![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2010 Locatie: Valkenburg zh Leeftijd: 41
|
Een goeden morgen, Ik heb even een vraagje aan jullie ik wil twee kappen spuiten een E-maxx kap en een baja 5T kap deze wil ik beide het zelfde gaan spuiten namelijk zwart met chrome. Nu ben ik zelf niet zo ervaren met spuiten maar is er iemand die mij kan vertellen hoeveel spuitbussen ik nodig zou hebben van zwart en chrome de verdeling is zo'n 50% chrome en 50% zwart. |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Goedemorgen terug. Er zullen niet veel spuitbussen opgaan maar dan moet alles in één keer lukken natuurlijk...
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
vind ik een domme vraag. haal er 2 van elk en spuit eerst de baja. kijk dan wat je verbruikt hebt en dan kun je inschatten wat je voor de maxx nodig hebt
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
ik heb gehoord dat een 5t shell tot 3 (normale/grote) bussen nodig kan hebben, als een emaxx shell zo groot is als ik denk ik dat je met 1 a anderhalf wel genoeg moet hebben (van die kleine tamiya bussen dan he?)
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |