![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2010 Leeftijd: 16
|
hoi ik heb een nieuwe body gekocht voor me traxxas slash 4x4 maar welke verf moet ik hebben lexas ofzo?? of tamiya verf wat is nodig??? groeten chiel ik heb deze body Body Slash Platinum - Clear - Slash 4X4 - Toemen Modelbouw groeten chiel
__________________ Heb dislexie. Hpi RS4Pro2 , Traxxas Slash 4x4, 2 cell lipo 5000 mah, 3 cell lipo 5600 mah. Canon Eos 400D 18-55 MM IS |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2011 Locatie: Hengelo,overijssel Leeftijd: 33
|
hoi chiel je kunt idd tamiya verf gebruiken moet je wel de ps bussen hebben want tamiya heeft namelijk 2 versies verf het moet in ieder geval geschikt zijn voor lexaan en meestal zijn dat de policarbonaat verven deze blijven flexibel de anderen knapen er zo af laat aan de buitenkant de bescherm laag er zo lang op zitten todat je klaar bent de kap word aan de Binnenkant gespoten verder even met afwasmiddel de kap goed uitspoelen en vette vingers vermijden even drogen met keukenpapier of zo en opletten dat je de naden goed droog maakt voor de rest is het goed te doen veel plezier met je slash heb m zelf ook is en blijft fun karretje grtja nick |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2010 Leeftijd: 16
|
hoi ik heb deze verf in gedachten?? RC Colour - Red 110 - ghtcar110 - Pro-Line Tuningparts - Toemen Modelbouw moet ik er 2 busjes van halen?? groeten
__________________ Heb dislexie. Hpi RS4Pro2 , Traxxas Slash 4x4, 2 cell lipo 5000 mah, 3 cell lipo 5600 mah. Canon Eos 400D 18-55 MM IS |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
| Citaat:
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 26
| Citaat:
begon bij mij heel snel al te barsten en van de kap af te komen bij tamiya verf heb ik dit nog nooit gehad | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 oktober 2010 Locatie: Dongen Leeftijd: 15
| Citaat:
__________________ Traxxas Rustler VXL 2.4GHz - 2S 4000mah 25C lipo | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 oktober 2010 Locatie: Dongen Leeftijd: 15
| Citaat:
vind het egt vet met al die sponsors.
__________________ Traxxas Rustler VXL 2.4GHz - 2S 4000mah 25C lipo | |
| | |