![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: Mechelen Leeftijd: 25
|
Hey Iedereen, na veel lezen en nog eens lezen, toch de sprong genomen om mijn body eens zelf te voorzien van een nieuw kleedje. Dit is mijn eerste maal dat ik dit doe dus ben vertrokken met goed gerief: Badger 155 met 0,3 & 0,5 naald Createx verf in alle kleuren van de regenboog. De body is voor mijn Durango, ik ben niet 100% tevreden daar de druppels moeilijk waren om uit te snijden uit Liquide mask... dit gaat nog oefenen worden Nu het resultaat : ![]() ![]() ![]() Feel free to comment. Mvg Nils
__________________ |- Tamiya M-05 Mini spec -||- Mugen MBX6T Tekno V4 Brushless MMM KV2200 -||- Hpi Savage Flux XL (2011)-||-Traxxas Slash 4x4 Platinum-||-Sanwa MT4-| Laatst gewijzigd door Viper_gts; 23 juli 2011 om 00:08 Reden: update |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2011 Locatie: helmond Leeftijd: 26
|
strakke bak!!!!
__________________ SummiT 2x2cel,E-MaXx Brushless,SlasH 4x4 Ultimate,RuStLeR vxl,BaNdiT vxl,ReVo 1/16, TaMiYa btcc,HpI RS4 3 EVO+,VoRza FluX Hp,LosI MiCrO CraWLer,LosI DeSerT TruCK. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2008 Leeftijd: 30
|
Inderdaad Nils je eerste body ziet er super vet uit!!! Je 2de body waar je nu aan bezig bent, is nog mooier Thanks maat om dit te doen...!!! ![]() Ben benieuwd wat je van de undertray gaat maken
__________________ Mugen MBX6R OS / Mugen MBX6T OS / Mugen MBX6 ECO / Schumacher Cougar SV2 / Sanwa M11X |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2008 Leeftijd: 30
|
Inderdaad, de onderkant is super Hij heeft trouwens mijn touring body ook gereed... Nils posten die vette handel!!!
__________________ Mugen MBX6R OS / Mugen MBX6T OS / Mugen MBX6 ECO / Schumacher Cougar SV2 / Sanwa M11X |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 november 2007 Locatie: assen Leeftijd: 48
|
heb ook maar eens geprobeerd zelf een kap te doen. Veel geleerd. vol met kleine spuitfoutjes, maar ik weet zeker dat ik de volgende keer niet dezelfde fouten maak. Dan ook maar eens proberen zelf de koplampen te doen ipv stickers. En t is nog leuk om te doen ook.. Aardig detail: deze foto's zijn gemaakt 5 minuten nadat ik deze nieuwe kap hier achter op t fietspad heb uitgeprobeerd. Let op de bug-strike links voor ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us
__________________ 2 * serpent 710 / ZX12 / LRP spec4 + een 1-op-1 zwever. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
|
netjes hoor....grote complimenten !!!!!
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: Mechelen Leeftijd: 25
|
__________________ |- Tamiya M-05 Mini spec -||- Mugen MBX6T Tekno V4 Brushless MMM KV2200 -||- Hpi Savage Flux XL (2011)-||-Traxxas Slash 4x4 Platinum-||-Sanwa MT4-| Laatst gewijzigd door Viper_gts; 23 juli 2011 om 00:16 |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 juli 2011 Leeftijd: 15
| Citaat: ‪traxxas slash‬‏ - YouTube | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |