![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2011 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 24
| Fase 1: Dus op het idee komen, research doen en de eerste voorzichtige probeersels op de flycat tekenen ![]() ![]() ![]() Fase 2: Ben ik al zo ver.... De onderkant is al klaar! ![]() ![]() ![]() ![]() Fase 3: het eerste voorzichtige begin aan de bovenkant, en maar even een tussenstop. ![]() Fase 4: Het is toch wel meer werk dan ik dacht... Zal ik wel doorgaan? Oftewel de twijfelperiode waar je je overheen moet zetten. ![]() ![]() ![]() Fase 5: Pfff... hij is bijna klaar! ![]() Fase 6: De finishing touch. Het verder werken aan de details uit de losse hand (dus maar 1 kans om het goed erop te zetten... ![]() ![]() Fase 7: Hij is af! Do is blij en ik ben zelf verbaasd dat hij nog mooier is geworden dan ik had gedacht. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Hoeveel Schaafjes kan de vereniging nog aan... ? Ja, ja ik word MAMMA!!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Na de flycat nu bezig met een nieuw ontwerp, maar dan op een flyjet... Thema: ![]() ![]() Meer foto's komen zo snel mogelijk! Eerst maar weer snel doorkleuren
__________________ Hoeveel Schaafjes kan de vereniging nog aan... ? Ja, ja ik word MAMMA!!! Laatst gewijzigd door Nikki Schaaf; 17 juli 2011 om 18:51 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Ik heb vanmiddag al de eerste resultaten gezien van het nieuwe project, en het ziet er veelbelovend uit!
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
| Citaat:
grtz paul
__________________ Extreme Flight Profile Yak 48''/ms composit swift(verlicht)/multiplex funjet/Lightra Delta futaba t6EX | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 28
| Citaat:
Het toestel is de flyjet van BMI. Toestel is echt 2 druppels water als een Funjet alleen zit er een 64mm fanunit in bij mij (er zit ook een conversie plaatje bij om er een duwprop van te maken). Op het moment zit deze setup erin http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11166 Ik ga hem stoken op 4S(14.8V) Output Power: 520w Thust: 1100g(38.8oz.) Recommended model weight: 600-800g Twijfel alleen nog tussen een 1800 mAh en een 2200 mAh lipo, vanwege het gewicht voor de CG Modelletje weegt nu (zonder accu) 650 gram
__________________ Ben toch benieuwd vanaf welke leeftijd je lid kan worden ??? Jaja, IK WORD PAPPA Laatst gewijzigd door Dominique.Schaaf; 19 juli 2011 om 03:53 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Dat wel! Hij wordt heel anders dan de eerste (de flycat). Nog 1 vleugel! Jammer dat de stift op is... dus maar even een nieuwe besteld vanavond. Hoop hem deze week binnen te krijgen...
__________________ Hoeveel Schaafjes kan de vereniging nog aan... ? Ja, ja ik word MAMMA!!! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| EN OOK HET BROERTJE VAN DE FLYCAT IS AF! HERE COMES THE FLYJET! Fase 1: Do heeft het thema doorgegeven , research doen en de eerste laag tekenen op de rechtervleugel van de flyjet ![]() ![]() Fase 2: De eerste vleugel aan de bovenkant is al af! ![]() ![]() Fase 3: Op het idee komen wat er aan de onderkant komt en deze tekenen. Oeps... De onderkant is al af! ![]() ![]() ![]() ![]() Fase 4: Oeps de stift is op.... / maar snel een nieuwe halen! Tussenstand: ![]() ![]() Fase 5: Het broertje van de flycat is af! Hopelijk binnenkort wat actiefoto's! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Hoeveel Schaafjes kan de vereniging nog aan... ? Ja, ja ik word MAMMA!!! Laatst gewijzigd door Nikki Schaaf; 21 juli 2011 om 23:43 |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Nog even een kleine aanvulling. De grijze tapjes onderaan de vleugel gaan nog weg, de servo's worden gewoon vast geplakt op de vleugel Maar moet eerst even kijken of ze in neutrale stand staan, ben nog even aan het wachten op de ontvanger
__________________ Ben toch benieuwd vanaf welke leeftijd je lid kan worden ??? Jaja, IK WORD PAPPA |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Dat heb je weer mooi gedaan Nik! Komend weekend de maiden?
| | |
| | #12 (permalink) |
| Nee, helaas niet. Had 4mm plugies besteld voor de regelaar en lipo's (moet ik ook nog bestellen )Maar die sukkels aan de andere kant van de brievenbus hadden 4mm vrouwtjes en 3,5mm mannetjes opgestuurd, en ondanks die halve millimeter blijven de plugjes niet in elkaar zitten. Dus na wat mailtjes en foto's zijn eindelijk de goede onderweg. En had nog even met de lipo's gewacht omdat ik eerst wilde kijken wat het maximale gewicht is wat ik kan plaatsen ivm de CG Dus de maiden laat nog even een paar dagen op zich wachten
__________________ Ben toch benieuwd vanaf welke leeftijd je lid kan worden ??? Jaja, IK WORD PAPPA |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Jaja... Binnenkort maar eens het nieuwe zwevertje van Do onderhanden nemen. Hij is nu nog heel mooi wit, maar binnenkort heerlijk aan de kleur!!! Thema-Hint:
__________________ Hoeveel Schaafjes kan de vereniging nog aan... ? Ja, ja ik word MAMMA!!! Laatst gewijzigd door Nikki Schaaf; 25 september 2011 om 22:09 |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |