![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2007 Locatie: Ureterp Leeftijd: 37
|
Hallo medeforumers, Ik denk erover om een blackbull airbrush aan te schaffen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Alvast bedankt voor jullie reacties. Gert-Jan
__________________ Wie niet in staat is om fouten te maken, is nergens toe instaat ! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2010 Locatie: drunen Leeftijd: 48
|
hoi ik heb er 1 in gebruik, werkt goed, alleen nu heb ik een afsluit ring nodig, nergens parts te vinden, geen reactie na verzoek leverancier, dus als je service nodig hebt eraan.........vul zelf maar in, gr rinie |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
momenteel neig ik een beetje naar iwata maar dan met een 0.3 en een 0.5 naald. AIRBRUSH SERVICES ALMERE - Iwata Maar €100,= is zo weg zeker ook omdat ik als ik een nieuwe spuit koop er een ultrasone reiniger bij wil voor het behoud van de spuit. Dus het zal nog wel even duren voor ik een nieuwe ga aanschaffen. gert-jan
__________________ Wie niet in staat is om fouten te maken, is nergens toe instaat ! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
|
Deze HobbyKing Online R/C Hobby Store : Twin-action air brush set. zou een kopie zijn van een air-brush die hier een 140 euro kost.... Heb hem liggen, maar nog steeds niet getest/gebruikt >>>> lees de reviews ook eens door ....
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk Laatst gewijzigd door knife-edge; 5 september 2011 om 20:55 |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Super had al even bij hun gekeken maar kon niets vinden en ook de naalden die ik wil. Maar Hoe komt het met onderdelen of zijn de originele ook te gebruiken. gert-jan
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Twin-action fine needle pistol air brush set samen met een 0.3 naald. gj
__________________ Wie niet in staat is om fouten te maken, is nergens toe instaat ! | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Gent
|
die Hobbyking lijkt eerder een exacte kopij van mijn blackbull pistool zelfs de naalden- en spuitkopjes doosjes en het kleine spuitkop sleuteltje zijn identiek. ![]() heb net een Iwata Eclipse HP-CS gekocht die is toch net even beter afgewerkt van binnen en van buiten spuit ook iets vlotter al moet gezegd dat het eindresultaat ermee daarom niet altijd beter zal zijn mijn pistool komt van Artobi's online shop zeer tevreden van zowel service als prijs daar. ik heb een 10 tal bodies met de blackbull beginnersset gespoten en moet zeggen dat (buiten vochtproblemen van de compressor) dat zeer aardig lukt. als oplossing voor het vochtprobleem heb ik nu een apart klein extra luchttankje erbij Laatst gewijzigd door carborush; 20 september 2011 om 16:03 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 november 2002 Locatie: Eibergen Leeftijd: 41
|
Ik gebruik al jaren spuiten van Blackbull Raptor117 ik weet niet waar je hem gehaald hebt maar veel onderdelen zijn hier te verkrijgen METAALDETECTOR - AIRBRUSH - WEEGSCHAAL - NACHTKIJKER - ALARMSYSTEEM KOOP JE RECHTSTREEKS BIJ DE IMPORTEUR en afdicht ringen haal ik zelfs bij de ijzerwaren zaak.
__________________ WWW.F5J.NL <<<>>> F5J nu ook op Facebook |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |